קרדיט - Canva

עורך דין מקרקעין בצפון – ייצוג וליווי במגוון רחב של עסקאות מקרקעין באזור הצפון

עסקאות מכר ורכישה של נכסי נדל"ן

עורך דין מקרקעין בצפון מייצגים רוכשים ומוכרים של נכסי נדל"ן מגוונים ברחבי הצפון ובכל הארץ, לרבות בתים, מגרשים, משרדים, מסחר ותעשייה. הליווי כולל בדיקת הנכס הרלוונטי, ליווי מול בנקים למשכנתאות טיפול משפטי כולל בהליכי הרישום והעברת הזכויות בנכס בטאבו ובמשרדי הממשלה הרלוונטיים, פיקוח על אופן העברת התשלומים ומסירת החזקה בנכס.‎

עסקאות מקרקעין בקיבוצים ומושבים שיתופיים

לעורך דין מקרקעין בצפון מומחיות ספציפית בליווי עסקאות הנוגעות למקרקעי קיבוצים, מושבים שיתופיים ויישובים כפריים בצפון. אנו בקיאים במבנה הבעלות הייחודי ובהליכי קבלת ההחלטות ביישובים מסוג זה, ויודעים לנווט ביעילות עסקאות אלו מול הנהגות היישובים תוך שמירה קפדנית על זכויות הלקוח.‎‏

פרצלציה וחלוקת מגרשים למספר בעלים

אנו מתמחים בטיפול בהליכי פרצלציה וחלוקת קרקע למספר בעלים – עורך דין מקרקעין בצפון  מלווה את התהליך החל משלב התכנון והגשת הבקשות לוועדות התכנון, דרך רישום והפרדה של זכויות הבעלות המשותפת בנכסים בטאבו ןליווי ביחוד רישום המשכנתאות של כל שותף בנפרד בחלקה אשר נרשמה על שמו לאחר הפרצלציה.

עסקאות קומבינציה ופרויקטים לבנייה למגורים

למשרדינו נסיון רב בליווי יזמים וקבלנים בעסקאות קומבינציה בצפון ובפרויקטים של נדל"ן להשקעה. אנו מלווים את הפרויקטים החל משלב רכישת הקרקע, דרך ליווי התב"ע, ועד לסיום הפרויקט.

עורך דין מכירת דירה

ליווי משפטי צמוד בכל שלבי מכירת הדירה

אנו מעניקים ליווי משפטי צמוד ויסודי עבור מוכרי ורוכשי דירות, מתפקידו של עורך דין מכירת דירה להבטיח כי העסקה תתבצע על פי כל כללי החוק והרגולציה, וכי כל הזכויות והאינטרסים של המוכר והקונה יהיו מוגנים כראוי במהלך התהליך ועד להעברת הבעלות בנכס על שם הקונה בלשכת רישום המקרקעין וברשויות השונות על שם הקונה החדש.

הכנת הסכם מכר מפורט על כל ההיבטים המשפטיים

אנו עורכים עבור הלקוח הסכם מכר מפורט וממצה מול הרוכש הפוטנציאלי, הכולל את מלוא התנאים, ההתחייבויות והצהרות שמחובתם של הצדדים ליתן בעסקת מקרקעין. מתפקידו של עורך דין מכירת דירה להבטיח הגנה מרבית בהסכם על זכויותיו החוקיות של המוכר ושל הקונה.

ליווי וייצוג בהליכי רישום והעברת הבעלות

עורך דין מכירת דירה מייצג את המוכר בכל שלבי העברת הבעלות בנכס לקונה החדש במשרדי הטאבו ומשרדי הממשלה הרלוונטיים. אנו דואגים להגיש את כל הטפסים הנדרשים, מטפלים בכל בעיות הרישום מול הלשכות ומבצעים מעקב צמוד עד להשלמת הליך העברת הזכויות בהתאם לדין.

כמשרד המתמחה שנים רבות בדיני מקרקעין, אנו מכירים היטב כל פרט בתהליך מכירת הדירה ומספקים ליווי משפטי איכותי על מנת להבטיח מהלך חלק והגנה מלאה על האינטרסים של הלקוח.

במשרדנו אנו מתמחים שנים רבות במתן ייעוץ וייצוג משפטי איכותי ומקצועי בתחומי הנדל"ן והמקרקעין, לרבות ליווי עסקאות נדל"ן מורכבות בצפון הארץ, ייצוג בעלי נכסים בהליכי פרצלציה וחלוקת קרקע, וכן ליווי משפטי של מוכרי ורוכשי דירות.

צברנו ניסיון רב בליווי לקוחות פרטיים וחברות בצפון בעסקאות רבות של רכישה ומכירה של נכסים וקרקעות. כמו כן, יש לנו מומחיות בליווי משפטי של תהליכי פרצלציה ורישום זכויות במקרקעין משותפים. אנו מתמקדים במתן ייעוץ אישי וגישה מקצועית תוך שמירה על האינטרסים של כל לקוח. צרו קשר לייעוץ ראשוני בטלפון 054-6344884 ומייל zachi@bylaw.co.il.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here