עורך דין, יש לך כבר אתר אינטרנט?
מקור freepik

לא קל להיות עורך דין בישראל. תחום המשפטים הוא אחד התחומים המבוקשים יותר בארץ, ועורך דין המסיים את ההתמחות שלו מתקשה לא פעם לפתוח משרד פרטי ולגייס לקוחות. למרבה המזל, העולם הטכנולוגי שבו אנו חיים היום מאפשר לנו ליצור נוכחות מרשימה ברשת האינטרנט עבור כל עסק, ובייחוד עבור עורכי הדין. כך שגם אם אתם רק חושבים לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד לעורכי דין, יש צורך לפנות לחברת שיווק מקצועית לצורך התייעצות.

מדוע חשוב כל כך לפנות לחברה לקידום אתרים?

אם אתם כעורכי דין יוצאים לדרך חדשה ועצמאית, או שיש בבעלותכם משרד אך עדיין לא ניסיתם את האפיקים הדיגיטליים, אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברת קידום אתרים לעורכי דין. כן, כן יש חברות המתמחות בכך במיוחד. קבלו את כל הסיבות לכך:

  1. מציעים לכם את שיטות השיווק הדיגיטליות המתאימות ביותר.

חברת שיווק מקצועית מבצעת לכם אפיון ולומדת לעומק את העסק שלכם, בין אם אתם עורכי דין מתחילים ובין אם אתם מעוניינים בשדרוג עבודת השיווק במשרד הוותיק. היום נדרש ידע בשימוש ברשתות השונות, הכוללות קידום אורגני, קידום ממומן, שימוש ברשתות חברתיות ועוד.

  1. בונים אתר אינטרנט מהוקצע.

ואם כבר הזכרנו את הקידום האורגני, אחת העבודות המשמעותיות עבורו היא בניית אתר אינטרנט מרשים. זאת משום שאתר כזה הוא הפנים של העסק. כשבונים אתר אינטרנט לעורך דין, יש צורך להתאים אותו לקהל היעד, לעצבו כראוי ולהעלות תכנים איכותיים הכוללים טיפים, עובדות מעניינות על מערכת המשפט, תמונות וסרטונים וכמובן היררכיה טובה המאפשרת התמצאות טובה באתר. אתר אינטרנט מקצועי שנראה טוב, ימשוך אליו לקוחות רבים. כמו כן, מומלץ לדאוג לכך שמהירות הטעינה של האתר לא תעלה על כ-2 שניות ושהאתר יהיה רספונסיבי לנייד, כדי להגיע גם לגולשים המחפשים שירותי עריכת דין דרך הטלפון הנייד ולהגביר את החשיפה.

  1. מבצעים קידום ממומן ע"י איש מקצוע.

במקרים רבים ימליצו מקדמי האתרים לנהל קמפיין ממומן בגוגל לצד הקידום האורגני הכולל את אתר האינטרנט וההתנהלות ברשתות החברתיות שעליהן נדבר בהמשך. קידום בגוגל אדס דורש מיומנות וידע. אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא לבצע חקר מילות מפתח, על מנת לבדוק באמצעות אילו ביטויים כדאי לקדם את המודע. למשל, מילות מפתח כמו "עורך דין פלילי" כלליות מדיי וסביר להניח שמתחרים רבים משתמשים בהם. אך מילות מפתח כמו "עורך דין פלילי בצפון" כבר מצמצמות את האפשרויות ובאמצעותן ניתן להגיע ללקוחות האיכותיים המחפשים את שירותיו של עורך הדין. כמובן, חשוב לבצע פעולות נוספות כמו עיצוב הודעת הפרסום שלכם והתאמתה לטלפונים הניידים. צוות מקצועי העוסק בתחום השיווק הדיגיטלי במשך שנים נכון לסייע לכם ליצור קמפיין ממומן כמו שצריך.

  1. שימוש נכון ברשתות החברתיות.

על מנת למקסם את החשיפה של המשרד לעורכי דין, חשוב לפנות גם לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין או יוטיוב. עם זאת, לא כל עורך דין יודע באמת מהי הרשת החברתית הטובה ביותר בשבילו. מומחים לשיווק יבחנו את המשרד כראוי וימליצו על קידום אפקטיבי באחת או יותר מבין הרשתות החברתיות.

פונים לחברה מקצועית המתמחה במיוחד בקידום לעורכי דין

כל בעל מקצוע המחפש חברה לקידום אתרים מעוניין להשיג את החשיפה הגדולה ביותר עבור העסק שלו, בייחוד כאשר מדובר בעורך דין מתחיל. אם אתם מחפשים חברה איכותית, מנוסה וממוקדת מטרה, Winner Marketing היא החברה המתאימה עבורכם. הצוות המיומן של החברה שומר על שקיפות מלאה לאורך כל הדרך, וגם מתמחה במיוחד ב-Legal Marketing. כך שאתם מקבלים ליווי לאורך כל דרככם העצמאית כעורכי דין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here