אגף חזות העיר בעיריית מגדל העמק נערך לקראת ראש השנה וחגי תשרי במהלכם יעבוד האגף בכוחות מתוגברים וקורא לתושבים לעזור בשמירת הסדר והניקיון ברחבי העיר במהלך החגים.

 

עובדי אגף חזות העיר בעיריית מגדל העמק ובתוכם עובדי מחלקת התברואה, קבלני פינוי אשפה, עובדי טיאוט, גינון והמחלקה הטכנית ערוכים ומוכנים לקראת חגי תשרי. בשבוע האחרון עבדו צוות האגף בכוחות מתוגברים כדי לשמור על הסדר והניקיון ברחבי העיר. מנהל האגף יניב בן יוסף אמר: "אנו נערכים לחגים בכוחות מתוגברים וצופים שבמהלכם יפונו כ-300 טון פסולת, כמות גדולה במיוחד, כצפוי בימי חגים, בהשוואה לימים רגילים".

כמו כן מבקשים באגף שפ"ע להזכיר את נושא פינוי הפסולת במסגרתו רשאי כל תושב להוציא ריהוט בכמות קטנה שאינה עולה על רבע מכולה ופסולת בניין בכמות של שני שקים קטנים לכל היותר. עוד ציינו כי הפסולת תונח ליד מיכל האשפה באופן שלא יחסום את המעבר להולכי רגל ולא יהווה מפגע בטיחותי. תושב שיש ברשותו פסולת בכמות גדולה יזמין מכולה דרך הרשות או מקבלן עצמאי אשר ידאג לפנות את הפסולת לאתר המאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה. העירייה תבצע אכיפה כנגד מפרי חוק.

כמו כן ציינו באגף כי השנה נפלו שלושה ערבי חג ביום ראשון (ראש השנה, סוכות והושענא רבה) ולכן ביקשו מהתושבים לא להוציא גזם בימי שישי וראשון שלפני ערבי החגים כדי לא ליצור עומס על פינוי האשפה אלא להמתין לאחר החגים ולהוציא גזם בימים המאושרים לכך.

עושים פסח בראש השנה
דוברות עיריית מגדל העמק
עושים פסח בראש השנה
דוברות עיריית מגדל העמק
עושים פסח בראש השנה
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here