המחצית הראשונה של שנת 2018 באיזון תקציבי
עיריית מגדל העמק

לאחר שהצליחה לסיים את שנת 2017 באיזון תקציבי זו הפעם השמינית ב-12 השנים האחרונות ממשיכה הנהלת העירייה במגמה ומסיימת גם את הדוח החצי שנתי של 2018 באיזון תקציבי.

עיריית מגדל העמק ממשיכה לשמור על התנהלות תקינה ושמירה על איזון תקציבי. על פי הדוח הכספי החצי שנתי (ינואר-יוני) לשנת 2018, עולה כי העירייה סיימה את הרבעון השני בפרט ואת החצי שנה הראשונה בכלל באיזון תקציבי עם סטייה מינימלית של 0.3% בלבד. הישג זה מצטרף להמשך המגמה של העירייה שהצליחה לסיים את שנת 2017 באיזון תקציבי.

יש לציין כי ההישגים של העירייה במחצית הראשונה של 2018 וכן לכל אורך שנת 2017, ממשיכים את המגמה של הרשות שהצליחה לסיים את שנת התקציב באיזון זאת השנה השמינית ב-12 השנים האחרונות כאשר בין השנים 2011-2012 הצליחה העירייה אפילו לזכות שלוש שנים ברציפות בפרס "ניהול כספי תקין" ושנה אחת בפרס "רשות איתנה" שמעניק משרד הפנים מדי שנה לרשויות מצטיינות.

ברשות ציינו כי הסיבות המרכזיות להישג הם שיא היסטורי שקבעה הרשות בשיעור גביית הכספי ארנונה שעומד על 94% אחוזי גבייה, רובם מהתעשייה. כמו כן מעריכים בעירייה כי המפעלים החדשים שנפתחו לאחרונה ומפעלים נוספים שעתידים להיפתח בהמשך צפויים להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי ולצמצמם עוד את הגרעון המצטבר של הרשות.

מנחם עוז, גזבר העיריה אמר: "השמירה על איזון תקציבי בששת החודשים הראשונים של השנה הנוכחית הם המשך ישיר של המגמה משנת 2017. זוהי תעודת כבוד לעירייה ולאגף הכספים המלמדת על התנהלות אחראית ומקצועית".

המחצית הראשונה של שנת 2018 באיזון תקציבי
עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here