קרדיט: דוברות עיריית עכו

שומרים על טוהר המידות בעכו: העירייה מסיימת בהצלחה קורס לימודי אתיקה במכללת 'אתיקס'
עכו פעילה במאמץ למניעת השחיתות הציבורית במועצות מקומיות והשתתפה בתוכנית המקוונת של מכללת 'אתיקס', הכוללת קורסים בנושאי האתיקה וידיעת החוק. בסוף התכנית, לאחר שעברו את מבחני אומ"ץ, קיבל ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, תעודה רשמית המאושרת על ידי מכללת 'אתיקס', בטקס שהתקיים השבוע (א').

לדברי ד"ר שמעון זילברשלג, יו"ר מכללת אתיקס: "עובדים רבים רוצים להתנהל בצורה כשרה, אך אינם מכירים דיו את החוק. אתיקס מסייעת לעובדי הרשויות להגן על עצמם על מנת שלא יחטאו בשוגג. אני גאה להעניק את התעודה לעיריית עכו, המאמץ המיוחד שלהם בהעברת הקורס בהחלט מעיד על רמת מוסר גבוהה ואתיקה בעיר".

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, שעבר את המבחן בהצלחה, מספר: "אני רוצה להודות ליו"ר מכללת אתיקס ולמכללה כולה על ההקפדה לעבור בין הרשויות במדינת ישראל, מה שתורם רבות לתרבות הארגונית וטוהר המידות בעבודה הציבורית, תודה שבדקתם גם אותנו, עכו תמיד שואפת להיות ברמה המוסרית הגבוהה ביותר. ישנה חשיבות רבה בכך שהעובדים ברשויות המקומיות, בעיקר הדרג המנהלי, ילמדו את החוק על בוריו וידעו לעבוד בצורה אתית. ברצוני שהעובדים כולם ירחיבו את הידע בתחום החקיקה וטוהר המידות, כדי להעשיר את החינוך ליושרה ולהבטיח שלא תהיה שחיתות בעיר."

קרדיט: דוברות עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here