עיריית עפולה מאריכה את הקיץ
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

ביום ראשון האחרון הייתה אמורה הבריכה העירונית לסכם קיץ מוצלח ולסגור את שעריה עד הקיץ הבא אבל בעיריית עפולה החליטו להאריך את הפעילות עד יממה לפני ראש השנה. 

שוטף 30: לאור הביקוש הרב החליטה עיריית עפולה והנהלת הבריכה העירונית בעפולה עילית 'להאריך' את עונת הרחצה בעוד כחודש ימים לטובת תושבי העיר ותלמידי בית ספר אורט הסמוך. הארכת הפעילות באה בעקבות הפעילויות וההצלחות הרבות שרשמה הבריכה בשנה האחרונה וכללו בין היתר קורסי שחייה לתלמידי העיר, תכנית חינוכית שהחזיר ראש העיר אבי אלקבץ אחרי שנים של הפסקה. כמו כן נהנו ילדי העיר מפעילויות של קייטנות שהתקיימו אך ורק עבורם ובשעות הערב התקיימו עברי נוער ואירועים כיתתיים ו/או משפחתיים. על פי ההחלטה האחרונה עונת הרחצה תמשיך עד ה-28.9, יממה לפני ראש השנה, כאשר בימי שני תמשיך הבריכה לפעול בהפרדה לנשים וגברים כאשר בין השעות 14:00 – 17:00 תפעל עבור נשים ובין השעות 17:30 – 20:00 עבור הגברים. בשלישי תפעל הבריכה בין השעות 17:00 – 21:00 לקהל הרחב ובסופ"ש (שישי-שבת) תפעל הבריכה בין השעות 9:00 – 17:00 לקהל הרחב.

עיריית עפולה מאריכה את הקיץ
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

יש לציין כי ברשות המקומית ובהנהלת הבריכה מסכמים קיץ מוצלח בעיקר בגלל ההחלטה של ראש העיר להוריד את מחירי הכניסה לעשרה שקלים בלבד היטיבה עם התושבים ומשכה קהל רב כאשר רק בחופשת הקיץ האחרונה נמכרו כ-30 אלף כרטיסים ולמרות העלויות הרבות הצליחו המנהלים עמית אשכנזי (מנהל מתקני הספורט והברכות העירוניות) ועודד עקיבא (מנהל הבריכה) לשמור על איזון כלכלי השנה.

עיריית עפולה מאריכה את הקיץ
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here