צילום: דוברות הגליל התחתון

לאחר אישור תקציב המוא"ז הגליל התחתון, אושר גם תקציב המרכז הקהילתי לשנת 2022. תקציב המועצה נושא בחובו בשורות משמעותיות במבחר תחומי חיים ביישובי המועצה. עלייה משמעותית במיוחד נרשמה בתקציב המרכז הקהילתי, עלייה של כ-7 אחוזים בתקציב הנוכחי מהתקציב הקודם. מ"מ וסגן ראש המועצה, אופיר שיק, המכהן גם כיו"ר הנהלת המרכז הקהילתי : "ראש המועצה, ניצן פלג ואנוכי מחויבים להמשך פיתוחו והרחבתו של מרכז קהילתי תוסס מגוון וגדוש בפעילויות רב גילאיות. אנו עסוקים בכך באופן יומיומי."

צילום: דוברות הגליל התחתון

מה שהחל לפני כשלוש שנים כהבטחת בחירות של ראש המועצה האזורית הגליל התחתון, ניצן פלג, ומ"מ סגן ראש המועצה, אופיר שיק, להקמת מרכז קהילתי ראשון בגליל התחתון, זוכה להתייחסות מרשימה הן בתקציב ההשתתפות של המועצה אשר עבר ברוב קולות במליאה והן בתקציב העצמאי של המרכז הקהילתי.
שיק, יו"ר הנהלת המרכז הקהילתי אמר לאחר אישור התקציב, "התקציב משקף התייעלות כלכלית משום שהיקף תמיכת המועצה כמעט ולא השתנה אך כעת כל שקל מועצתי ממונף מול משרדי הממשלה ומהיקף המשתתפים הרחב יותר, בעוד שני שקלים. כלומר, ההוצאה גדלה מעט, הפעילות גדלה באופן משמעותי. המרכז הקהילתי היום הינו אבן שואבת לשלל פעילויות ולמגוון גילאים אשר בעבר לא תמיד זכו להתייחסות מספקת
יצוין כי התקציב למרכז הקהילתי עת הוקם לפני כשנתיים עמד על כשלושה מיליון ₪ ואילו בתקציב הנוכחי עומד על קרוב לשנים עשר מיליון ₪. ייחודיות המרכז הקהילתי באה לידי ביטוי מעבר לפעילות השוטפת והשגרתית בהקמת תחומים חדשים כמו: תחום הוותיקים, תחום מנהלי הקהילות, ובמבנה ארגוני מחודש בתחום הנוער.
"זכינו לצוות מצוין של עובדים ומתנדבים רבים במרכז הקהילתי ובניהולה של רוני המנצחת על התזמורת המופלאה. המרכז הקהילתי תופס מקום משמעותי בשגרת חיי התושבים ואני שמח לקחת חלק בהובלתו כיו"ר יחד עם חברי בהנהלה. נמשיך לפעול להתחדשות בתחומים נוספים ולהרחבת הפעילויות הקיימות" אומר שיק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here