צילום יחצ

אנשים רבים תוהים, האם למקצוע הייעוץ העסקי תהיה רלוונטיות בעתיד, עם כל הטכנולוגיות והחידושים שלא מפסיקים לצוץ. הנה תשובתו של דורון עמית לתהייה הזו – בתור אדם בעל ניסיון רב שנים בעולם העסקים.

לאן הולך העולם העסקי?

זה לא סוד שכיום כל העולם שלנו הולך לכיוון טכנולוגי ופחות אנושי. הדבר הזה מעלה תהיות גם אצל הרבה בעלי עסקים, שתוהים האם עדיין קיים ערך ליועץ עסקי. ובכן, לפי דבריו של דורון עמית, אחד מהיועצים העסקיים הבכירים ביותר בתעשייה, התשובה לכך היא חד משמעית כן.

מדוע קיים עדיין צורך ביועץ עסקי?

ליועץ עסקי יש משהו שלמחשב אף פעם לא יהיה, וזה ניסיון חיים. בעיקר בתקופות הפכפכות אין תחליף לייעוץ אנושי המגיע מאדם בעל ניסיון שעבר משבר אחד או שניים בתחום העסקי.

כמו כן, חשוב להבין שייעוץ עסקי הוא יעוץ פרסונלי, כלומר הוא מותאם אישית עבור הצרכים של כל עסק ועסק, מה שמגדיל את החשיבות של יועצים עסקיים.

עליכם להבין שמדובר בדבר שאי אפשר למצוא לו תחליף, ובעלי עסקים רבים שלא לקחו ייעוץ עסקי יכולים להעיד על כך שמדובר בטעות.

אז מה השינויים שצפויים בייעוץ העסקי?

כמובן שאי אפשר להישאר אדישים לכך שהעולם הולך לכיוון טכנולוגי, ולכן גם בעולם הייעוץ העסקי צריכים להתבצע שינויים רבים. הדבר המרכזי שעתיד לקרות הוא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על מנת לקבל נתונים מדויקים על מצב השוק.

בעזרת נתונים אלו היועץ הארגוני עמו אתם עובדים יוכל לעזור לכם לקבל החלטות חשובות שיתבטאו בשיפור משמעותי ברווחים של העסק שלכם.

מה היתרון המשמעותי של יועץ עסקי?

יועץ עסקי הוא אדם שמבין בעולם העסקים יותר מכל אדם אחר. בגלל הידע הנרחב שלו הוא יודע כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם שינויים וחידושים. אם אתם תגיעו למצב בו החברה שלכם תצטרך להמציא את עצמה מחדש, היועץ העסקי שלכם ידע טוב מאוד כיצד להוביל אתכם לעבר ההחלטות הנכונות שיעשו רק טוב לחברה שלכם.

גם אם אתם מרגישים שאתם יכולים להשתמש בכלים לאיסוף נתונים, אתם תצטרכו בסופו של דבר לקבל החלטות עסקיות וליישם את המסקנות שלכם. רק יועץ עסקי מקצועי יוכל להסביר לכם בדיוק מה תהיה ההחלטה הנכונה ביותר עבור העסק שלכם.

העתיד יהיה ורוד?

אף אחד לא יודע לחזות מה יקרה עוד יום, עוד שבוע וגם לא עוד שנה. בעיקר בעולם הפכפך כמו עולם העסקים. חשוב להבין שקיימות סכנות ממשיות בעולם העסקים שיכולות להוביל להרבה אי ודאות ולמצבים של קריסה.

אין דרך לדעת באופן מוחלט מה יהיה הצעד שימנע את הנפילה, אלא יש רק לשים לב לנורות אדומות שיכולות לצוץ במהלך הדרך. זוהי בדיוק הסיבה למה אסור לוותר על יועץ עסקי לחברות באף שלב בדרך! היועץ העסקי ימנע מכם לבצע החלטות שגויות שיכולות להיראות תמימות, ובאופן כללי ידע להסביר לכם בכל שלב מה יהיה עליכם לעשות.

מה דורון עמית חושב על המצב העתידי?

כמו שאומרים, אין חכם כבעל ניסיון, ולכן כדאי לשמוע את דעתו של דורון עמית על החידושים בעולם העסקים.

לפי דבריו של דורון, חשוב מאוד להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור לעסק שלכם. החידושים הטכנולוגים יכולים לבוא גם לטובתכם וגם לרעתכם, ולכן חשוב לא לקוות לטוב אלא ממש לפעול על מנת שיהיה טוב.

אם אתם מתלבטים מה צריך להיות הצעד הבא שלכם, תרימו טלפון לדורון עמית וקבעו פגישת ייעוץ בהקדם!

למידע נוסף אודות עולם הייעוץ העסקי היכנסו

דורון עמית

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here