עם הפנים קדימה
קרדיט: באדיבות האגודה לתרבות הדיור

עיריית נוף הגליל, משרד השיכון והבינוי, והאגודה לתרבות הדיור מסכמים שנה מוצלחת של שיפוצי בתים משותפים ישנים ברחבי העיר. בשנה החולפת, שופצו תשעה בניינים בסך של כ-10.6 מיליון ₪ ברחוב יזרעאל 18, 20, 22, 24 ו- 26, חרוד 14 ו- 16, עצמון 16 ו- 18.

כל הבניינים שופצו במסגרת פרויקט שיקום שכונות בסיוע משרד הבינוי והשיכון שיצא בקול קורא למתן מענקים עבור ביצוע שיפוצים בבניינים משותפים, ובסיוע של העירייה באופרציות מול המחלקות השונות, וכן בהקמת קרן מימון ביניים ( הלוואות ללא ריבית והצמדה, כאשר הדיירים מחזירים את חלקם לעירייה) בחלק מהבניינים המשותפים.

האגודה לתרבות הדיור ניהלה את שירותי התכנון, הפיקוח והלווי ההנדסי, על כל שלבי הפרויקט, באמצעות מהנדס מטעם האגודה לתרבות הדיור, כאשר כלל וועדי הבתים בנוף הגליל רשאים להנות מהסיוע הרב אותו מעניקים בעירייה בשיתוף האגודה לתרבות הדיור.

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, בירך על הפרויקט ועל שיתוף הפעולה הפורה של האגודה לתרבות הדיור ומשרד השיכון והבינוי: "לשלושת הגופים ישנה מטרה משותפת והיא לשפר את חזות העיר ולפעול לשיפור איכות החיים של התושבים. העירייה שמחה לתמרץ דיירים  בבתים משותפים לשפץ ולרענן את הבניינים, מאחר שהפרויקט נועד לשפר את איכות חייהם וכן ישפר את פני העיר לטובת כלל תושביה. עיריית נוף הגליל משקיעה רבות בקידום פרויקטים רבים לשיפור פני העיר, ותמשיך לעשות כך גם להבא".

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק, מסכם: "אני מברך על השיפוצים הרבים המתקיימים בימים אלו בנוף הגליל, הם חשובים מאוד לשיפור איכות חיי התושבים וכמובן יוביל לעלייה ניכרת בערך הנכסים, וייתן מראה חדש ומרענן לעיר. האגודה לתרבות הדיור תמשיך ללוות את וועדי הבתים גם לאחר השיפוצים. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לשלומי אור, ממונה מחוז צפון, ולאבי אלמליח מנהל סניף האגודה המקומי. תודה גדולה לראש עיריית נוף הגליל, מר רונן פלוט ולסגן ראש העיר, מר אלכס דלקין על שיתוף הפעולה וקידום מטרות האגודה לתרבות הדיור בעירו, וכן למנהל שיקום שכונות במשרד השיכון, מר יוסי חדד, למנהל מרקם ותיק פיזי במחוז הגליל, מר לבני תמים על סיועם האישי בהוצאת פרויקט גדול זה אל הפועל."

בניינים משותפים בחדרה שמעוניינים להירשם למיזם מוזמנים ליצור קשר עם סניף האגודה לתרבות הדיור בטלפון 04-6478932

עם הפנים קדימה
קרדיט: באדיבות האגודה לתרבות הדיור

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here