אבות ובנים על אותו מגרש

אגף הספורט ברשת המתנ"סים 'שחקים' ביחד עיריית עפולה והרשות לביטחון קהילתי יפעילו בשנה הקרובה תוכנית חשובה בשם "אבות ובנים – על המגרש" . במסגרת התוכנית, יפעלו מספר קבוצות של אבות ובנים למשחק כדורגל משותף. ביום רביעי ב-6/11 יתקיים ערב חשיפת התוכנית בבית הספר אלומות בעפולה עילית בשעה 18:00. התוכנית מיועדת  לילדים בכיתות ד-ו' והעלות שלה היא 100 ₪ לשנה בלבד.

מדובר בתכנית שנועדה לחזק את הקשר והתקשורת שבין אבות לבנים בטרום גיל ההתבגרות ובגיל ההתבגרות. התוכנית מזמנת למעשה חווית פנאי משותפת ומשמעותית לאבות ולבנים באמצעות פעילות ספורטיבית קבוצתית שמשולבים בה מפגשים קבועים של הדרכת אבות. העבודה בקבוצת ההדרכה כוללת בין השאר עיבוד של חוויות מאינטראקציית המשחק עם הילדים, דיון בדילמות של גידול ילדים והתייעצות הדדית.

התוכנית נוסדה על ידי אלי קושניר, יזם ומנהל התכנית, ופועלת על ידי ההתאגדות לחינוך ומבוגרים בראשות רן ארביב. מי שיאמן את האבות והבנים הוא המאמן המוערך, נמרוד ברין.

מנהל אגף הספורט, שלומי אלבז, אמר: "תוכנית אבות ובנים מקדמת ערכים שחשובים לנו מאוד, אין דבר יותר משמח לראות כל כך הרבה אבות ובנים משחקים ונהנים יחד. השאיפה שלנו השנה היא  לפתח באופן משמעותי את הספורט המשפחתי ולקדם אורח חיים בריא בקרב הקהילה. אנו נשמח לראות כמה שיותר אבות ובנים שמגיעים לערב החשיפה.  ואני קורא להורים, פנו לכם שעה וחצי בשבוע ותהיו חלק מפרויקט נהדר"

מנהל ביטחון קהילתי, עומר לב, אמר: " "הספורט הוא אמצעי ראשון במעלה לחיזוק החוסן הקהילתי ואנו נמשיך להעצים, לפתח ולתמוך בפעילויות ופרויקטים בתחום הספורט לרווחת תושבי העיר".

אבות ובנים על אותו מגרש

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here