יום ההליכה בעפולה
יח"צ.

עיריית עפולה בשיתוף רשת 'שחקים' ואגף הספורט העירוני ציינו את יום ההליכה העולמי ברחבי העיר עם פיילוט מיוחד לילדי הגנים.

יום ההליכה העולמי התקיים בשבוע שעבר בעיר עפולה בהובלת אגף הספוט העירוני בשיתוף משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות.

מטרת יום ההליכה העולמי היא לקדם את מודעות האזרחים ולהעלות על סדר היום הציבורי את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כתורמת לאורח חיים פעיל ובריא.

יום ההליכה בעפולה
יח"צ.

בעפולה, ציינו את האירוע עם פיילוט מיוחד לילדי גני החובה ברובע יזרעאל אשר הגיעו לפארק העירוני לפעילות בוקר שכללה הפקה רגלית של הפארק, מידע אודות חשיבות אורח חיים בריא וכן מופע קפוארה מיוחד. בין השותפים באירוע היו גם שירותי בריאות מכבי אשר דאגו להפעלת הילדים ושיח אודות חשיבות הנושא. לאור ההצלחה, הפיילוט המיוחד צפוי להתרחב בשנה הבאה לכלל הגנים בעיר.

יום ההליכה בעפולה
יח"צ.

שרית שוט, מנהלת מכבי בעפולה, שלקחו חלק בהפקת האירוע: "שמחנו לקחת חלק ביום ההליכה העולמי. מכבי תמשיך לפעול בדרכים מגוונות לקידום בריאותם של תושבי עפולה והאזור, על ידי שיתופי פעולה עם מגוון מוסדות וארגונים בתחומי הבריאות."

דניאל בן, מנכ'ל רשת 'שחקים' מציין: "תחום הספורט ברשת 'שחקים' מהווה את בסיס מרכזי לכלל הפעילויות וכתוצאה מכך אנו מציעים ומנגישים היצע של עשרות חוגים לכל הגילאים המשלבים ספורט ואורח חיים בריא.

יום ההליכה בעפולה
יח"צ.

אנחנו כאן על מנת להנחיל את הערכים החשובים הללו לילדי העיר, כבר מגיל קטן. יום ההליכה הינו הזדמנות מצויינת לעורר שיח משפחתי משמעותי על חשיבות נושא הספורט ואורח החיים הבריא".

ראש העיר, אבי אלקבץ, שהשתתף עם הילדים בהקפה רגלית של הפארק בירך על היוזמה: "הקניית ערכים לילדים ולכלל התושבים בנושא אורח חיים בריא הינו בעל חשיבות גדולה עבורנו. יום ההליכה העולמי הוא רק חלק קטן ממגוון המיזמים החדשים שצפויים להיכנס לעיר עפולה שיכניסו לכאן תרבות ספורטיבית ואורח חיים פעיל. בעקבות ההצלחה של הפיילוט, הפרויקט יורחב בשנה הבאה, יוכנסו תכנים רלוונטים למערכת החינוך ונעודד את הילדים והנוער לפעילות ספורטיבית ואורח חיים בריא יותר".

יום ההליכה בעפולה
יח"צ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here