וועדת צעירים מחדשת את פעילותה
דוברות עיריית עפולה

לאחר שבקדנציה הקודמת לא התכנסה כלל, התכנסה לפני כשבוע וועדת הצעירים כבר בפעם השנייה: על הפרק: הצגת תכנית אסטרטגית וחשיפת מרכז הצעירים החדש.

השבוע התכנסה ועדת צעירים של עיריית עפולה בפעם השנייה בקדנציה הנוכחית וזאת לאחר שלא התכנסה כלל בקדנציה הקודמת. מי שעומד בראש הוועדה הוא חבר המועצה עדיאל אילוז וחברים בה חברי מועצה לירז וזאן, איתי כהן, בוריס יודיס ומשה לוי לצד נציגי הציבור יעל גוזלן, יותם וייסמן וכן אבי אלבאז המשנה למנכ"ל עיריית עפולה ואיתי אליהו מנהל מרכז צעירים.

היו"ר עדיאל אילוז ציין כי חברי הוועדה הגדירו יעד מרכזי לקראת הקדנציה הקרובה והוא הפיכתה של עפולה לעיר של צעירים ולאבן שואבת לזוגות צעירים מכל רחבי הארץ והתפוצות. לדבריי אילוז, כדי לעשות זאת בצורה מיטבית הוחלט לכנס את הוועדה בתדירות גבוהה הרבה יותר ממה שהיה נהוג עד כה.

במהלך המפגש הציג מנהל מרכז הצעירים, איתי אליהו, את הפעילות הענפה של צוות המרכז בתחומים שונים כגון פיתוח קהילה, צמיחה דמוגרפית, פיתוח קריירה, ליווי חיילים לקראת שחרור וכניסה לאזרחות, ייעוץ והכוונה בהשכלה גבוה, חשיפת מלגות ועוד. עוד ציין אליהו כי תקציב המרכז לשנת 2019 חצה לראשונה את רף המיליון שקלים ובנוסף הודות לראש העיר אבי אלקבץ בקרוב ייהנו צעירי העיר ממרכז צעירים חדש, במבנה חדש, צעיר, מרכזי ומזמין יותר במטרה שיהווה בית שני עבורם.

המשנה למנכ"ל העירייה, אבי אלבאז, סיכם את המפגש בהצגת תכנית עבודה שנתית כחלק מתכנית אסטרטגית רחבה שתגבש דרך פעולה לטווח ארוך (עד שנת 2025) תוך מימוש יעדים וזאת כדי ליצור עבור הצעירים בעפולה מעטפת ליעוץ, הכוונה ופיתוח של מנהיגות ערכית, חברתית ומקצועית בכדי לממש את הפוטנציאל הטמון בהם בצורה מקסימלית.

יו"ר הועדה עדיאל אילוז סיכם: "דרושה תעוזה לחלום בגדול, להעז ולהוציא את התכנית האסטרטגית לפועל. אני בטוח כי שיתוף הפעולה שלי כמחזיק תיק הצעירים, המשנה למנכ"ל אבי אלבאז שהינו בעל ניסיון רב בניהול וחינוך ומנהל מרכז הצעירים איתי אליהו ביישום מדיניותו של ראש העיר יהיה פורה ומוצלח ויוביל את עפולה לעתיד טוב יותר וצעיר יותר".

וועדת צעירים מחדשת את פעילותה
דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here