רובע יזרעאל השכונה שצומחת הכי מהר בעפולה
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

אוכלוסיית עפולה צמחה בלמעלה מ-5,000 תושבים בשנתיים האחרונות. העיר ממנה הגיעו הכי הרבה תושבים לעפולה היא נצרת עילית עם 1,098 תושבים.

צומחת בצעדי ענק: עפולה ממשיכה לצמוח בקצב של למעלה מ-4% שנתי, כלומר למעלה מ-250 תושבים חדשים מצטרפים לעיר מדי חודש שקבעו את ביתם בשכונות השונות ובראשם שכונת "רובע יזרעאל", שכונת C-1, והשכונות הוותיקות בעפולה, עפולה עילית וגבעת המורה. מנתוני משרד הפנים עולה כי העיר ממנה הגיעו הכי הרבה תושבים היא נצרת עילית אותה עזבו לא פחות מ-1098 תושבים לטובת עפולה והצטרפו לעוד אלפים שעברו לעפולה בשנים האחרונות. ערים נוספות מהן נרשמה הגירה בולטת הן חיפה עם 300 תושבים חדשים, ירושלים 253 תושבים חדשים, נתניה 151 תושבים, תל אביב 140 תושבים חדשים, פתח תקווה 129 תושבים, אשדוד 121 תושבים, ראשל"צ 112 תושבים ובת ים 108 תושבים. יתר התושבים שבחרו להעתיק את ביתם לבירת העמק בשנתיים האחרונות הגיעו מעשרות יישובים נוספים ובסך הכל העתיקו את ביתם למעלה מחמשת אלפים תושבים חדשים הכוללים גם את הגידול הטבעי של העיר ממנו עולה כי נולדו 2,127 תינוקות חדשים.

ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "עפולה צומחת בצעדי ענק. מדובר בגידול שהוא לבטח אחד הגבוהים בארץ ואנחנו צופים שהגידול הזה יימשך גם בשנים הקרובות".

רובע יזרעאל השכונה שצומחת הכי מהר בעפולה
קרדיט צילום: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here