עיריית עפולה

מסקר שביעות רצון שביצעה העירייה בנושא קייטנות החופש הגדול עולה כי 84% מהנרשמים הגיעו לכל ימי הפעילות ולמעלה מ80% מהמשיבים הביעו שביעות רצון מהמחיר, התכנים והצוותים.

עיריית עפולה

שביעות רצון גדולה של הציבור בעפולה מקייטנות הקיץ בגני הילדים ובבתי הספר. כך עולה מסקר שביצעה העירייה כאחד מכלי העבודה שהוטמעו ברשות בקדנציה הנוכחית ללימוד ושיפור השירות לתושב. כזכור, למרות התפרצות הגל השני והאי-וודאות שאפפה את הציבור בתחילת החופש הגדול, נרשמו רוב הילדים בגילאי גן ובכיתות א'-ד' לקייטנות "הגן של החופש הגדול" ו"בית הספר של החופש הגדול".

עיריית עפולה

בשבוע האחרון נשלח סקר שביעות רצון להוריי הילדים ממנו עולה כי 84.4% מהנרשמים הגיעו לכל ימי הפעילות והיתר הגיעו רק לחלק מימי הפעילות. יתר השאלות עסקו בשביעות הרצון של הציבור בנושאים שונים כגון מחירי הקייטנות שם ענו לא פחות מ- 76% על 'שביעות רצון גבוהה מאוד' או 'שביעות רצון', 15% העידו על 'שביעות רצון בינונית' ורק 9% 'לא היו שבעי רצון' מהמחיר. כ-91% ציינו כי היו 'שבעי רצון מאוד' או 'שבעי רצון' מרמת השרות בהרשמה ובתשלום ואילו 9% בלבד היה 'שבעי רצון במידה בינונית' או 'לא שבעי רצון בכלל'. באשר לארוחות שהוגשו השיבו 78.7% מההורים כי ילדיהם היו 'שבעי רצון מאוד' או 'שבעי רצון' מהארוחות שהוגשו ואילו 21.3% ציינו כי היו 'שבעי רצון במידה בינונית' או 'לא שבעי רצון כלל'. באשר לאדיבות הצוות השיבו 89% מהמשיבים כי היו 'שבעי רצון מאוד' ואילו 11% ציינו שהיו 'שבעי רצון' כאשר אף אחד מהמשיבים לא ציין שהיה שבע רצון מאדיבות הצוות במידה בינונית או שלא היה שבע רצון בכלל. שביעות רצון נרשמה גם ממרמת התכנים והפעילויות כאשר 71% ציינו שהיו 'שבעי רצון מאוד', 20% 'שבעי רצון'     ו-9% היו 'שבעי רצון ברמה בינונית' (אף אחד מהמשיבים לא השיב כי 'לא היה שבע רצון'). תוצאות גבוהות נרשמו גם בשאלות כמו שמירה על היגיינה והנחיות הקורונה (כ-93%) והקפה על סדר יום והיערכות (97.8%). בתשובות הפתוחות פרגנו המשיבים לצוותים על הסבלנות, אדיבות ומגוון התכנים ובתשובה לשאלה מה היו רוצים לשפר ענו רוב ההורים שהיו שמחים שגננות יהיו אלה שיובילו את הקייטנות ושבעתיד יוגשו שוב ארוחות בוקר (יש לציין כי השנה משרד החינוך אסר על הגשת ארוחות בוקר בעקבות ההנחיות קורונה).

עיריית עפולה
עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here