קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
קרדיט הדמיה: פיק אדריכלים

זמן קצר לאחר שהדחפורים עלו על הקרקע בשכונת "קריית בגין" פרסמה רשות מקרקעי ישראל  מכרז יזמים ראשון לבניית 346 יחידות דיור.

קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

המכרזים הראשונים של שכונת "קריית בגין" במגדל העמק יצאו לדרך. בחודש האחרון עלו דחפורים על הקרקע של השכונה המיועדת הממוקמת ביציאה המערבית של העיר לכיוון צומת נהלל, כדי להכין את השטח לכניסתם של היזמים והקבלנים. במקביל, בימים האחרונים פורסם מכרז ראשון המיועד ליזמים וכולל 346 יחידות דיור לבנייה רוויה שיוקמו בחמישה מתחמים ובתוכם 244 יחידות דיור במסלול "מחיר למשתכן" ועוד 102 במחיר השוק. על פי המכרז מחירי היחידות ינועו סביב 6,500 שקלים למטר שיעמידו את הדירות במחיר אטרקטיבי למשפחות וזוגות צעירים.

חשוב להדגיש כי גם במכרזים הנ"ל יינתן יתרון בהגרלה לתושבי המקום כפי שהתעקש ראש העיר אלי ברדה במכרזים קודמים ששווקו בשכונת "מצפה העמק" ולאחרונה במכרז "בנה ביתך" שכלל 90 מגרשים לבנייה עצמית בו יקבלו תושבי העיר יתרון של למעלה מ-50% בהגרלה.

קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
קרדיט הדמיה: פיק אדריכלים

ראש העיר אלי ברדה, אמר השבוע: "אחרי שכמעט כל היחידות דיור נמכרו בפרויקטים בשכונת 'מצפה העמק' ואחרי שסיימנו את המאבק להגדלת היתרון לתושבי העיר במכרז 'בנה ביתך' אנו מתמקדים כרגע בהקמת השכונה החדשה 'קריית בגין' שתכלול אף היא תמהיל של דירות מוזלות במסלול 'המחיר למשתכן' לטובת המשפחות והזוגות הצעירים שיוכלו ליהנות מהנחה משמעותית ולקבוע את ביתם בעיר ולהשתקע בה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here