פרויקטים חדשים בכרמיאל – העיר הטובה בארץ למגורים?
מקור sbc-group.co.il

איכות חיים היא דבר הכרחי אך תמיד עולה השאלה איך אפשר להשיג את איכות החיים הגבוהה ביותר. אם כן יש הרבה מאוד נתונים המשפיעים על איכות החיים שלנו כמו למשל המשכורת שלנו, הזוגיות שבה אנו נמצאים, מספר הילדים שיש לנו, איזה תחביבים יש לנו ועוד ועוד. אך נראה כי בסופו של יום הדבר שהכי משפיע על איכות החיים שלנו זה השאלה איפה נגור. ככל שנגור במקום יותר איכותי כך איכות החיים שלנו תהיה יותר גבוהה. על רקע זה יש לציין כי יש פרויקטים חדשים בכרמיאל אשר הינם ברמה הגבוהה ביותר בארץ. פרויקטים אלו יעניקו לכם איכות חיים שכמותה עוד לא הכרתם והם מהווים פרויקטים ברמת גימור שכמותה עוד לא פגשתם. לכן מבחינת איכות חיים אין ספק כי כרמיאל היא אופציה מאוד מעניינת ומושכת לזוגות רבים.

פרויקטים חדשים בכרמיאל – האם הם טובים גם להשקעה?

כאשר אנו מדברים על פרויקטים חדשים בכרמיאל אנו חייבים לשאול את עצמנו האם הפרויקטים טובים רק למגורים או שמא גם להשקעה? אם כן בגלל שהפרויקטים הללו ברמה כזאת גבוהה אין ספק כי הם מתאימים גם למגורים וגם להשקעה. כיום אפשר לקנות דירה בכרמיאל להשכיר אותה שנה שנתיים ולמכור אותה ברווח גבוה לאחר מכן. כמובן שלא כל דירה שווה את ההשקעה ואתם חייבים לבחור השקעה אשר תניב פרי גבוה. עליכם לברור מבין הבתים את הבתים המתאימים להשקעה ולהשקיע רק בהם ולא בבתים אשר התשואה עליהם וההחזר על ההשקעה יהיו נמוך ולא משתלם.

דירת קרקע או בניין מגורים – מה עדיף?

כאשר אנו פונים אל חברת בנייה בשביל לקנות בית אנו חייבים לבחון דברים נוספים פרט להחזר על ההשקעה. אחד הדברים החשובים ביותר שאנו צריכים לתת עליהם את הדעת זה השאלה האם עדיף דירת קרקע או דירה בבניין מגורים? אם כן אין כאן תשובה חדה וחלקה ופעמים רבות זוגות שונים מעדיפים דברים שונים. מה שבטוח הוא שבסופו של יום אנו צריכים לתת דעתנו על שאלה זו ולהכריע מכיוון שבסופו של יום אנו נגור בדירה זמן רב. אם אנו מעוניינים בדירה להשקעה אזי גם כאן איזה דירה תניב תשואה יותר גבוהה תלויה בשאלה איזה דירה ספציפית אנו קונים וזאת ללא קשר לשאלה האם זו דירת קרקע או דירת מגורים.

האם רק הגודל קובע?

פעמים רבות כאשר זוג ניגש לקנות דירה הוא קודם כל בודק את הגודל שלה. אם כן אין ספק כי הגודל של הדירה משפיע מאוד עלינו אך הוא לא הדבר היחיד שאנו צריכים לבדוק ולבחון. לצד זאת אנו חייבים לבחון את שיטת הבנייה ולוודא כי היא נעשתה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עוד דבר שאנו חייבים לבדוק זה את רמת הגימור של הדירה ולוודא כי היא ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן יש לבחון את החשמל והאינסטלציה בדירה ולוודא כי הם נעשו על ידי מומחים בתחום אשר יודעים כיצד לבצע את העבודה. לאחר שנברר את כל הדברים הללו הרי שאנו יכולים לבחון את הגודל של הדירה ולהחליט האם הוא מתאים לנו או לא.

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here