צורך רפואי או רצון אישי – טיפולים קוסמטיים מותאמי לקוח

למרות התפיסה הרווחת לטיפולי קוסמטיקה, במקרים שונים טיפולים אלו נובעים מתוך צרכים רפואיים; צרכים אשר יכולים להשפיע לטובה על חייהם של מטופלים. התייעצות עם רופא מומחה בתחום היא הדרך היחידה להתאים טיפול ולהבין האם מדובר בצורך רפואי או רצון אישי. לשם קבלת ייעוץ מקצועי, יש לפנות אל ד"ר מנאר קעואר.

את הכי יפה כשנוח לך

הדעה של רוב האנשים בנוגע לטיפולי קוסמטיקה קובעת כי מדובר בטיפול מותרות. נכון, הרבה יותר כיף לבצע הזרקת שומן לפנים כדי למלא קמטים או לפסל את האף מחדש. יופי הוא אידיאל חשוב מאוד בחברה שלנו, ולכן הכוח הטמון בטיפולים הקוסמטיים הוא עצום. ועדיין חשוב לציין כי לטיפולים אלו יש את הכוח להביא לשיפור במצבים רפואיים מורכבים.

מנתחים כדי להחלים

יש לא מעט הליכים אשר מבוצעים על ידי פלסטיקאים ועדיין נחשבים הליכים רפואיים משמעותיים. ניתוח מוהס לכריתת גידולים סרטניים בצורה בטוחה באזור הראש והצוואר הוא דוגמא אחת מיני רבות בתחום. הניתוח מאפשר לחולה להתמודד עם סוגים ממסוימים ושכיחים למדי של סרטן העור, בהרדמה מקומית, ולוודא כי לא נותרה שארית גידול מסכנת חיים.

משפרים את המראה ולא רק את הבריאות

ישנם ניתוחים קוסמטיים אשר יכולים להיות מועילים גם לבריאות המטופל וגם למראה החיצוני שלו. ניתוחים כמו מתיחת ירכיים או הקטנה חזה מועלים לאנשים שמידות גופם אינן פרופורציונליות. נשים רבות סובלות מכאבי גב בגלל עודף משקל בחזה, ולכם חייבות לבצע הליך הקטנה. ביצוע מקצועי של ניתוחים אלו הוא ביצוע מדויק אשר מותיר את החולה עם מבנה גוף מתאים למידותיו.

מטפחים את המראה ושומרים על הבריאות

עולם טיפולי האסתטיקה נותן מענה לצרכים רפואיים משמעותיים של חולים לצד פתרונות טיפוח יוקרתיים שונים. האפשרויות בלתי נגמרות וההתפתחותיות הטכנולוגיות מקלות על עיצוב אף, שאיבות שומן וטיפול בבעיות כרוניות יותר מאי פעם. לקוחות נהנים מרמה מקצועית גבוהה ושירות מהיר ואדיב, אשר מספק ביטחון בתהליך ומעודד אותם לחזור שוב לטיפולים נוספים.

ד"ר מאנר קעואר הוא פלסטיקאי מומחה במגוון תחומים – החל מזריקות בוטוקס ועיצוב אף, וכלה בהליכים רפואיים לטיפול בתאים סרטניים. המרפאה של ד"ר קעואר פועלת בסטנדרטים גבוהים ומאפשרת לכל לקוח לקבל טיפול מותאם אישית. לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ פרטנית ניתן ליצור קשר עם צוות המרפאה של ד"ר מנאר קעואר בטלפון – 053-5243911

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here