צילום פטריסיה בן עזרה

אירוע השחייה העממי הגדול והוותיק בישראל, יוצא לדרך בפעם ה-68. צליחת ספידו בכינרת הפך עם השנים למסורת של שחייה בקרב דורות של שחיינים ושחייניות בכל הגילאים. באירוע, לצד ספורטאים בגילאי 80 פלוס, שוחים ילדים מכיתות א' וב' המשלימים את מסלול השחייה העממי במרחק 1.5 ק"מ. השנה אירוע צליחת ספידו בכינרת יתקיים בסימן בטיחות במים, כדי להעלות את המודעות לחשיבות של לימודי שחייה לילדים מכיתה א'.

אירוע השחייה לכל המשפחה, כולל שני מסלולי שחייה עממים במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ. לצורך שמירה על בטיחות הצולחים במים, חלה חובת שחייה עם מצוף מים פתוחים ולאורך המסלול יוצבו רפסודות וסירות הצלה. כמו כן, הצולחים יענדו צמיד הכולל ברקוד שיאפשר למארגני האירוע (קבוצת בן דרור) ולמשטרת ישראל לבקר את כניסת המבקרים והיוצאים מהאגם. כל אלו נועדו להעניק מעטפת בטיחותית שתבטיח שחייה מהנה ובטוחה לכל הצולחים. בנוסף לכל אלו, מתנדבי ארגון משמר הצלה ימי, ילוו את הצולחים באגם עם קייקים וגלשנים מיוחדים שיעניקו מעטפת בטיחות נפלאה לכל השחיינים שנהנים ממפלס המים הגובה של הכינרת.

צילום פטריסיה בן עזרה

בסיום האירוע, כל שחיין יקבל מדליה כאות הוקרה על השתתפותו, שוקו, לחמנייה וחטיף בריאות. בנוסף, הקהל יוזמן ליהנות מהפנינג בחוף צמח המחודש עם הופעה חיה של להקה מקומית, דוכני ספורט ומזון, "פודטראקס" (משאיות אוכל) ואמנים מקומיים שימכרו את יצירותיהם.

כמו כן, בסיום האירוע יוכל הקהל לפגוש את "משמר הצלה ימי" ולקבל טיפים וכלים לשחייה בטוחה במים לכל המשפחה.

ההרשמה לצליחת ספידו בכינרת תתבצע באמצעות האתר www.speedo.co.il באתר הצליחה השנה ניתן למצוא גם טיפים לשחייה בטוחה ומהנה בקיץ לכל המשפחה בחסות משמר הצלה ימי.

 

עידן גרינבאום, ראש מועצה אזורית עמק הירדן ויו"ר איגוד ערים כינרת: "כמדי שנה אנחנו שמחים להיפגש בחוף צמח המחודש- הבית של צליחת הכינרת, ולקיים את האירוע העממי הוותיק בישראל. הכינרת מלאה, חדרי האירוח והמלונות באזור ערוכים לקבל את אלפי המשתתפים ואנו מצפים למספר שיא של משתתפים".

 

אילן בן דרור יו"ר קבוצת בן דרור – מפיקי הצליחה: "30 שנה אנו גאים לקחת חלק פעיל באירוע השחייה השלישי בגודלו בעולם צליחת "ספידו" בכינרת. השנה אנו מבקשים לשים דגש מיוחד על בטיחות במים ולימוד שחיה בבתי הספר כבר בכיתה א'. בהזדמנות זו טוב להזכיר, מבלים בים? זכרו את הכללים: נכנסים למים רק במקום מוכרז בפיקוח מציל, נכנסים לים ביחד ולא לבד, ושוחים עם מצוף שחיה אישי -המציל חיים. הרשמו וקחו חלק במסר החשוב הזה ובאירוע המסורתי והיוקרתי של מדינת ישראל, צליחת ספידו בכינרת ה- 68".

 

ניל בן דרור מנכ"ל מספידו ישראל נותני החסות לצליחה: "אנחנו נרגשים להביא בשורה לקהילת השחיינים בישראל שיחד איתנו חיכו לרגע שבו יוכלו לחזור ולשחות באירוע שחייה בסדר גודל כזה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here