הדמיית הפרויקט תמונה להמחשה קרדיט הדמיה: משרד קווים אדריכלות - יניב שלמה

אהרון איציקזון, תושב כרמיאל ומשווק נדל"ן מנוסה מרשת רי/מקס, מארגן בימים אלו קבוצת רוכשים מיוחדת לפרויקט בשם 'וילה-פארק', בשכונת מכוש המבוקשת בעיר. במסגרת הפרויקט מתארגנת קבוצת רוכשים, רובם הגדול בני כרמיאל, להקמת 22 וילות דו משפחתיות צמודות קרקע מעל פארק וגנר, בחיסכון פוטנציאלי של מאות אלפי שקלים לכל רוכש.

"כעוסק בנדל"ן בכרמיאל וסביבתה מעל לעשור, אני רואה את מחירי הדיור ההולכים וגדלים ומרחיקים את החלום לדיור בכלל, ובטח לדירות גן. כאשר סוף סוף צצה האפשרות לארגן פרויקט בכרמיאל ולחסוך כספים רבים לתושבים מקומיים המעוניינים לשדרג או לרכוש בית לראשונה – לא חיכיתי רגע",  מספר איציקזון מרי/מקס תגלית כרמיאל, "מדובר בהזדמנות חד פעמית – אין עתודות קרקע נוספות במכוש ונדיר מאוד למצוא בנייה חדשה של צמודי קרקע ועוד במחיר מוזל, מה עוד שתוואי השטח מיוחד- הקרקע כבר מפותחת ומוכנה לבניה, אין 'הפתעות' כמו עלויות פיתוח נוספות שיכולות גם לעכב את לוחות הזמנים. בחודשים האחרונים יצאתי לתחקיר ממושך על נושא קבוצות רכישה והפקתי לקחים רבים מהתנהלות קבוצות רבות. חברת הניהול וכל הגופים המקצועיים שהסכימו ללוות את הפרויקט מנוסים מאוד ונבחרו בקפידה רבה.  מצאנו מענה שימנע בעייתיות, החל מכך שהקרקע נרשמת מהיום הראשון על שמם של החברים בקבוצה ועד הניהול הפיננסי שכולו מנוהל במנגנון מאובטח ושקוף לכלל החברים, מדובר בבשורה מיוחדת לכרמיאלים".

אהרון איציקזון
קרדיט צילום עצמי

לדברי איציקזון, קיימת התעניינות רבה להצטרף לקבוצה, ההרשמה בעיצומה ומקומות מעטים נשארו פנויים. מעוניינים להצטרף? אהרון 052-380-2485

 

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here