KLA ממגדל העמק תרמה 150 סלי מזון
קרדיט: צילום יח"צ

Co-Impact בשיתוף פעולה עם פורום החירום לחברה הערבית, המנוהל ע"י ראשי הרשויות המקומיות הערביות ומשרד הפנים דרך עמותת אמאנינא, יזמו פרויקט תרומה רחב היקף להכנת סלי מזון. בין החברות שהתגייסו ראשונות לפרויקט חברת KLA ישראל ממגדל העמק, אשר תרמה 150 סלי מזון לחג. התרומה של KLA הגיעה למשפחות ביפיע, אכסאל וישובים נוספים  הסמוכים למשרדי החברה במגדל העמק.

"KLA ישראל תורמת באופן קבוע לקהילה בקרבה היא חיה בתחומים שונים, ובמהלך החודשיים האחרונים תרמה מאות ארוחות לתושבים נזקקים במגדל העמק" אומרת ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש, KLA ישראל. "יחד עם זה, עד היום התרומות שלנו לחברה הערבית התמקדו יותר בעולם האקדמי – תרומות לסטודנטים מצטיינים וכד'. לכן, נענינו בשמחה וברצון ליוזמה שמובילה Co-Impact, אשר מלווה אותנו כבר 3 חודשים, ופותחת לנו את הדלת ואת הראש ליוזמות חדשות."

לאחרונה, חתמה KLA על הסכם לשיתוף פעולה  עם Co-Impact, כאשר האחרונה תלווה את KLA במהלך 3 השנים הבאות, בתהליכי גיוס והכלה של עובדים מן החברה הערבית. מדובר במיזם לאומי בו תומך גם הנשיא רובי ריבלין ומטרתו לסייע למעסיקים לזהות כדאיות עסקית, הזדמנויות וחסמים, לקבוע יעדים ראליים ומדדים שנתיים להגדלת מספר המועסקים מן החברה הערבית.

"ב- 2014 נעשה מחקר שמצא כי אחוז הערבים המועסקים בתפקידי ניהול במשק הישראלי מגיע ל- 0.3%. ומאז שהתחלנו לעבוד עם חברות במשק, לפני 4 שנים, אנחנו רואים מגמת שיפור איטית, הגדלה באופן קבוע" אומרת נוא גהשאן – בטשון, מנכ"ליתCo-Impact . "אותו מחקר מצא כי הסיבה לאחוזי ההעסקה הנמוכים טמונה בחסמים בשני הצדדים. על רקע זה פיתחנו מודלים של עבודת עומק והתחלנו לקיים תהליכי התערבות וליווי בתוך הארגונים. עם תחילת הרמדאן, כאשר ראינו את הקושי הכלכלי הגדול שהחריף מתחילת משבר הקורונה, הבנו כי אם נצליח לרתום את החברות הגדולות שאנו מלווים ביומיום, לתרום ארוחות למשפחות נזקקות, לא רק שנעזור לנזקקים אלא גם מפתח ערוץ נוסף לחשיפה, היכרות וקרבה בין הצדדים."

"אנחנו גאים להימנות על קבוצה של ארגונים מובילים במשק הישראלי אשר הצטרפו למיזם לאומי זה ולעבוד בשיתוף פעולה עם Co-Impact, על מנת להגדיל משמעותית את מספר המועסקים  מן החברה הערבית ב- KLA" אומר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל. "התחלנו  להוביל יחד תהליך ארוך ועמוק במטרה להקים תשתית מתאימה לשימור העובדים הערבים בחברה ולהעסקת עובדים חדשים, ואנחנו מצפים כי בעקבות התהליך תגדל המודעות ל- KLA בחברה הערבית, וכי בעתיד נדע להגיע למועמדים רלוונטיים רבים ונמשיך לצמוח יחד."

Co-Impact מלווה למעלה מ- 30 חברות במגזר העסקי, מתעשיית המזון, פיננסים, תרופות, הייטק ועוד. בין חברות ההייטק ארגונים מובילים כמו מיקרוסופט, אמדוקס, גוגל ו- KLA.

KLA ממגדל העמק תרמה 150 סלי מזון
קרדיט: צילום יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here