קיץ של הפתעות קטנות
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

אירועי הקיץ של עיריית עפולה יצאו לדרך ויכללו השנה לא פחות מ-100 אירועים אינטימיים והפתעות קטנות בהתאם לרוח התקופה ויתקיימו על פי הנחיות משרד הבריאות.

אירועי הקיץ של עיריית עפולה, שיצאו שבוע שעבר לדרך, יתקיימו השנה במתכונת קצת שונה משנים עברו בעקבות נגיף הקורונה. ראש העיר אבי אלקבץ הנחה את אגף התרבות של העירייה האמון על הפקת ותכלול האירועים לבנות תכנית בקונספט של אירועים קטנים כדי לתת מענה להנחיות משרד הבריאות הקובעות מפגשים קטנים ושמירת מרחק. כמו כן הורה אלקבץ להפיק אירועים קרוב לבתי התושבים בשכונות השונות ברחבי העיר כדי להקל על ההורים במידה ויהיו הגבלות תנועה על הנחיות לסגר.

קיץ של הפתעות קטנות
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

לצד ההערכות לקיום אירועים תחת צל הקורונה, לא וויתרו באגף התרבות, רשת שחקים, הפארק העירוני, מחלקת הצעירים, מחלקת הנוער, מחלקת הקליטה, עמותת 'דור לדור' והיחידה לביטחון קהילתי על תכנית מגוונת שתפנה לכלל הקהלים במהלך הקיץ ובראשם לילדים שייהנו מפעילויות חווייתיות 'קרוב לבית'. הפעילויות יכללו הצגות תאטרון, מעגל מתופפים, הקרנת סרטים, פעילויות יצירה, והפנינג קיץ שיתקיים בכל יום חמשי בשכונה אחרת וכילול מתנפחים, משחקי ריצפה, עמדות יצירה ומוזיקה.

כמו כן יתקיימו הקיץ סדנאות להכנת עפיפונים, סדנאות סליים, פעילויות במשחקיה העירונית, קרקס לילדים והשיא מתחם "חוף ים" בפארק העירוני שיכלול פעילויות בחול ופעילויות מים שונות כגון מזרקת זרנוקים ורובי מים. הילדים ייהנו עם גם מאירועים לכל המשפחה שיכללו קבלות שבת בפארק העירוני, הפנינג אימוץ כלבים ועוד.

קיץ של הפתעות קטנות
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

גם בני הנוער ייהנו השנה משרשרת אירועים מרשימה. אירועי הקיץ נפתחו במסיבת בריכה וחלוקת הצ'ימידן המסורתי למתגייסים לעתיד ובהמשך הם ייהנו מפעילויות ספורט כגון טורניר הקיץ בקט-רגל, 'אב ובן' משחקים כדורגל יחד, ערבי 'לילות לבנים' לבני נוער במרכז הנוער ובמועדונים ברחבי העיר, שחייה לילית ומסיבות בריכה, מפגש עם אזרחים וותיקים, מסיבת אזניות, ושני אירועי מוזיקה "מקורוק" והפקת אלבום מוזיקה ללהקות הצעירות זאת השנה התשיעית שתסתיים באירוע שיא בפארק. חשוב להדגיש כי לאורך הקיץ יוארו מגרשי הספורט כדי לאפשר לבני הנוער פעילות חינוכית עם מדריכים למניעת שוטטות וונדליזם.

צעירי עפולה ומשפחות צעירות ייהנו אף הם משלל אירועים שיכללו הרצאות, ערב ג'אז, יוגה בשקיעה, ולקהל הבוגר יותר גם ערב טברנה יוונית, הרצאות והרקדות. כמו כן יתקיימו אירועים לעולים וביניהם הפנינג משפחות עולים בבריכה, ערב עם זמרי אופרה ומופע מוזיקאלי של זמרים ישראלים וזמרים מאוקראינה. חשוב להדגיש שקיום כלל האירועים מותנה בהנחיות משרד הבריאות המשתנות לעיתים קרובות בעקבות התפרצות הגל השני של נגיף הקורונה.

קיץ של הפתעות קטנות
קרדיט: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here