קרדיט: CANVA

רואה חשבון הוא איש מקצוע המתמחה בניהול פיננסי ותיעוד פעולות אלה עבור אנשים וארגונים. תפקיד זה הינו חיוני בהבטחה שעסקים ואנשים פרטיים מצייתים לחוקים ולתקנות היושר העסקי ותשלומי מיסים, ובמקביל עוזרים להם למקסם את הרווחים שלהם. בנוסף למתן שירותים פיננסיים חיוניים, רואת חשבון יכולה גם לסייע ללקוחות לנווט בסביבה הרגולטורית המורכבת בישראל. במערכת מס המקומית שיכולה להיות מאתגרת עבור מי שאינם מומחים בתחום זה, ואף לחסוך ללקוחותיה כסף רב, הן בשל הרישום המתאים, והן בשל הגשת הדוחות והתשלומים בזמן, תוך ניהול התזרים מול הגופים הממשלתיים, וזאת תוך הפחתת הסיכון לקנסות.

דרישות רגולטוריות גם מעסקים קטנים מאוד

אחד השירותים החיוניים שרואה חשבון מספק הוא סיוע ללקוחות בהכנת הצהרת הון עוסק פטור. גם בעסקים קטנים שאינם חברות או שהיקף התזרים שלהם נמוך ונכנסים תחת ההגדרה של "עוסק פטור" ישנה דרישה, אחת לכמה שנים, להגשת הצהרת הון. רואה חשבון יודע להכין את ההצהרה הזו, ויסייע ללקוחות לאסוף את המסמכים הנדרשים ולהגישם בזמן כדי להבטיח עמידה בחוקים ובתקנות. ובמקצועיות גבוהה הם יכולים גם לייעץ ללקוחות לגבי אסטרטגיות למזעור חבות המס שלהם תוך הישארות בגבולות החוק.

שירותים נגישים בקהילה עסקית צומחת

רעננה היא עיר משגשגת ובה קהילה עסקית תוססת וצומחת בהתפתחות מתמדת, ורבים מהעסקים הללו נזקקים למומחיותם של רואי חשבון כדי לנהל את ענייניהם הפיננסיים בשוטף וגם בסיכומי שנה מול הרשויות. רואה חשבון ברעננה מסייעים ללקוחות במגוון תעשיות, כולל טכנולוגיה, פיננסים, היי-טק ונדל"ן. ומאחר שרעננה היא גם ביתם של אנשים רבים, שכירים ובעלי עסקים קטנים הזקוקים לשירותי רואה חשבון לניהול פיננסי אישי. לדוגמה, פנסיונרים עשויים להזדקק לסיוע בניהול כספי הפרישה שלהם, בעוד שמשפחות צעירות עשויות לבקש ייעוץ בנושא תכנון מס ותקצוב.

היועץ הפיננסי שלך הוא ההשקעה הטובה ביותר

רואי החשבון ממלאים תפקיד חיוני בתמיכה בכלכלה המקומית, ומומחיותם מוערכת על ידי עסקים ואנשים פרטיים כאחד. בין אם אתה בעל עסק או אדם פרטי, בין אם אתה שכיר או שיש לך נכס בבעלותך, פנייה לייעוץ של רואה חשבון מנוסה יכולה לעזור לך להשיג את המטרות הפיננסיות שלך תוך הבטחת עמידה בחוקים ובתקנות הרלוונטיים, במחשבה מראש על תשלומי מיסים. בכל מה שקשור לפתיח תיקים ברשויות המס, לרישומים מול ביטוח לאומי וניירת של בנקים אנו מספקים כל זאת ועוד, במשרד רואת חשבון ענת דדוש עם ניסיון של עשרים שנה ולקוחות רבים שבעי רצון, מהיחס המכבד והליווי המקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here