צילום: תקשורות

גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון, בני בן מובחר ראש מועצה אזורית מבואות החרמון ואילן אור ראש מועצת יסוד המעלה, ארחו את מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה, ואייל בלום מנכ"ל מושבי הנגב, בחמ"לים ברשויות בגליל העליון.

ראשי הרשויות בצפון שיתפו באתגרים הרבים, בניהול יישובים שחלקם מפונים, שמירה על קשרים עם התושבים המפוזרים במלונות בכל הארץ, התעקשות על תחום החינוך לילדים גם בימים לא פשוטים אלו, והדרישה מן הממשלה וצה"ל להבטיח את ביטחון היישובים בקו הגבול הצפוני, טרם יחזרו אליהם התושבים.

בהמשך ערכו סיור בליווי סא"ל גיל שביט יקל"ר גליל עליון בקיבוצים על גבול לבנון, שפונו מתושביהם ובהם רק כיתות כוננות וצה"ל, וצפו במוצבי חיזבאללה. וכן ביקרו את חברם איציק כהן, הבעלים של יקב רמות נפתלי, הממשיך לייצר יין למרות המצב.

רגעים מרגשים היו בפגישתם עם ורד וספי מיסוד המעלה, ששכלה את בנה הגיבור ארנון ז"ל במלחמה בעזה (את אביה יואב וספי ז"ל במלחמת יום כיפור ואת אחיה ארנון וספי ז"ל במבצע בלבנון) שהעבירה להם מסר של חוזקה, אמונה ותקווה.

כמו כן נפגשו עם דני מירן מיסוד-המעלה שבנו עמרי נחטף ב-7.10 מביתו בכפר עזה ושבוי כבר מעל מאה ימים בידי החמאס, הממשיך להיאבק למען שחרורם המיידים של החטופים עם שאר המשפחות, שלא ברור איך הם נושמים וממשיכים, עם כל הקושי, הכאב והלא נודע, ומי ייתן וכל בנינו ובנותינו ישובו בשלום לביתם. אמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here