בחירתו של אבידן מעודה כמנהל ביה
צילום:אלבום פרטי

"בחירתו של אבידן מעודה לניהול בית הספר 'ארבל ' בנוף הגליל  היא בחירה ערכית ומצוינת. אני מאמין שאבידן אשר מביא עימו רוח ערכית יצעיד את בית הספר קדימה" , אמר  ראש העיר נוף הגליל , רונן פלוט עם בחירתו של אבידן מעודה לניהול בית הספר היסודי של החינוך הממלכתי דתי .

בחירתו של אבידן מעודה כמנהל ביה"ס ממ"ד 'ארבל'
צילום:אלבום פרטי

מעודה מחנך בבית הספר זכה להערכה עצומה על היותו דמות ערכית בעלת יראת שמיים ,אישיות חינוכית  מהמעלה הראשונה אשר שם את התלמידה והתלמיד במרכז מתוך כבוד והעצמה . ועד ההורים ברך על ההחלטה למנות את אבידן כמנהל והודה לראש העיר, רונן פלוט ולמנכלי"ת העיר, חוה בכר על ההחלטה למנות את אבידן בשיתוף מנהל החמ"ד במחוז צפון חיים גבאי ." אנו שמחים מאוד על הבחירה והמינוי של אבידן , מחנך עם יראת שמיים , יחסי אנוש נפלאים ,איש אשר רוח בו ,אמרו ההורים והוסיפו, אבידן תושב העיר יחולל את השינוי המשמעותי בהית הספר , עם הצוות המצויין ,אין לנו ספק בכך".

צחי וייס,  מנהל הגרעין התורני ציוני בנוף הגליל ,אשר חלק ממשפחות הגרעין כבר רשמו ילדיהם לבית הספר  לשנת הלימודים  הקרובה ,אמר: "אבידן הוא חלק מבורך, משפיע ומצויין מאוכלוסיית הגרעין אשר בחרה מתוך תחושת שליחות להגיע לנוף הגליל, אנו מאחלים לאבידן הצלחה רבה ומאמינים בדרכו החינוכית מתוך ענווה, אמונה, השגיות , מצויינות כבוד המורה והתלמיד ."

בחירתו של אבידן מעודה כמנהל ביה"ס ממ"ד 'ארבל'
צילום:אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here