קרדיט צילום: מכבי שירותי בריאות

מרפאות מכבי שירותי בריאות בנהריה נרתמות: ניידת עזרה ראשונה של א.ר.ם, הגיעה בשבוע שעבר למרכז הרפואי בוולפסון, שם טיפלו בהתנדבות הרופאים בכ-30 חיילים. בנוסף, שירותי טיפת החלב של משרד הבריאות הועברו למרפאת באחד העם עד להודעה חדשה

במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות בוולפסון נבדקו בשבוע שעבר עשרות חיילים על ידי צוותי רפואה מא.ר.ם על ידי ד"ר ניר הלוי מא.ר.ם וד"ר אביגיל ארד וסייעה להם אשת צוות מא.ר.ם דורית לויאן. 'הארמבולנס' היה אמור להגיע לצפון לבדוק בשטח חיילים, אולם לאחר שהתברר כי האזור אליו מתוכנן להגיע רווי בכבישים אדומים בהם מסוכן לנסוע, גייס קצין רפואה ראשית את מכבי שירותי בריאות בנהריה שנענו בשמחה לבקשה והקצו חדר טיפולים לצוות א.ר.ם. הבדיקות המבוצעות בניידת העזרה הראשונה כוללות: בדיקת א.א.ג כללית, בדיקת סינוסים ומערכת הנשימה ע"י ציוד טכנולוגי מתקדם, בדיקות אוזניים, ניקוי מאטימות אוזניים, בדיקות לוע וגרון וטיפול בדלקות באזורי הא.א.ג.
בנוסף, במכון לבריאות הילד והמשפחה של מכבי שירותי בריאות ברחוב אחד העם, אוישו ארבעה חדרים לטובת שירותי טיפת חלב של משרד הבריאות. מאז החלה המלחמה, שירותי הרפואה של מב"ר הועברו למתחם של מכבי בזכות היכולת להעניק מרחב מוגן מותאם בשעות חירום, ובכך מאות תינוקות ימשיכו לקבל מענה רפואי ולהמשיך את הרצף הטיפולי.
ג'קי סננס, מנהלת מכבי במרחב גליל מערבי:" בימים מאתגרים אלו אנו עושים כל שביכולתו כדי להקל על התושבים ועל כוחות הביטחון ולספק לכל מי שצריך שירותי רפואה – בכל מקום ובכל עת. מרפאות מכבי בנהריה ממשיכות לפעול כסדרם ולהעניק מעטפת שירותי רפואה וקורת גג ככל הניתן ובכך לשמור על הרף הטיפולי של חברות וחברי מכבי גם בצפון כמו בכל הארץ. כולנו תיקווה לימים שקטים ולכולנו יש חלק לתרום לכך".

מנכ"לית א.ר.ם, נעה מנלה:" בתקופה זו, בה כל אחד עושה כמיטב יכולתו לתרום לחוסן הפיזי, הנפשי והחברתי במדינה היקרה שלנו, ה'ארמבולנס' מהמרכז הרב-תחומי לרפואת אף אוזן גרון זו התרומה שלנו. ניידת העזרה הראשונה של א.ר.ם תמשיך בפעילותה ובאזורים נוספים אליהם ניקרא. בתקווה לימים טובים יותר שיגיעו במהרה, ומאחלים לכולם בריאות איתנה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here