במכללה הטכנולוגית נוף הגליל טוהר הבחינות מוחלט
זהבה שבו , גאה באיכות הסטודנטים והשמירה על טוהר הבחירות | אלבום פרטי

" במכללה הטכנולוגית נוף הגליל טוהר הבחינות מוחלט"

במשך שמונה שנים מרכזת זהבה שבו את נושא משגיחי בחינות מה"ט במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ויש לה רק מילים של כבוד על טוהר הבחינות: "המרצים מטמיעים בסטודנטים את חשיבות טוהר הבחינות ומשמעותן והתוצאה היא אפס ניסיונות ההעתקה. זוהי בהחלט תעודת כבוד למכללה , מרציה וסטודנט יה" אומרת זהבה.

" טוהר הבחינות הוא ערך מרכזי",מוסיפה תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

כשזהבה שבו, רכזת משגיחי בחינות מה"ט במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קובעת באופן חד משמעי כי במכללה אין העתקות במבחנים וטוהר הבחינות הוא ערך ממשי , חיוך של גאווה וסיפוק עולה על פניה של מנכ"לית המכללה , תרצה ריבק. מזה שמונה שנים שזהבה מרכזת את כל נושא ההשגחה בבחינות מה"ט במכללה: "מעולם לא נתקלנו בניסיונות ההעתקה ורמייה בנושא המבחנים , אומרת זהבה ומוסיפה,  המיוחד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל זהו המסר הברור והחד היוצא מהנהלת המכללה, מרציה ומחלחל לסטודנטים , אפס סובלנות והבנה למי שיעתיק במבחן והתוצאות אכן מדברות בעד עצמן. אני מאושרת כל פעם מחדש לשמוע מהמשגיחות במבחנים שטוהר הבחינות נשמר בקפדנות"

תרצה ריבק , מנכ"לית המכללה אמרה: "טוהר הבחינות הוא ערך מרכזי , אני גאה בסטודנטיות ובסטודנטים שלנו ,על פי ערכיי סטודנט המקפיד על טוהר הבחינות הוא סטודנט שגם במקום העבודה שלו, ובביתו עם בני משפחתו יפעל על פי ערכים וקודים מוסריים",  אומרת ריבק. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here