שיח פתוח לצעירים עם ראש העיר וראשי המינהל בעירייה
דוברות עיריית עכו

ראש העיר שמעון לנקרי: "בעשור האחרון עברה העיר עכו מהפכה בכל תחומי החיים והעירייה עושה הכל על מנת לשפר את איכות החיים של התושבים. מרכז הצעירים הוקם עבורכם ואתם מוזמנים להגיע לכאן ולהסתייע במלגות לימודים, ייעוץ והכוונה"

ביום שני בערב נערך במרכז צעירים שיח פתוח עם ראש העיר עכו שמעון לנקרי ועם ראשי המינהל בעירייה בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפרייה ,הנגב והגליל.

המפגש הוא פרי יוזמה של מרכז צעירים במסגרת התוכנית לעידוד צמיחה דמוגרפית של עיריית עכו והרשות לפיתוח הגליל, ויצא לפועל מתוך צורך של התושבים הצעירים לקבל מענה ישיר מראש העיר ואנשי המקצוע לשאלות בתחומים השונים.

למפגש הגיעו כ-50 צעירים בסטטוסים שונים: זוגות צעירים, משפרי דיור, זוכי מחיר למשתכן ותושבים חוזרים שהביעו עניין  בחזון העירוני, בתוכניות העתידיות, בתכנון מקומות תעסוקה עתידיים, בחינוך ובקהילה תוך שניתנה להם הזדמנות לקבל מענה ישיר בנושאים אלו.

במפגש  השתתפו ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, ראש מנהל החינוך אורית אסייג, ראש מנהל קשרי קהילה ליזו אוחיון, ראש מנהל תפעול ואכיפה יניב אשור, מנהל אגף נוער וצעירים אלי חביב, עוזר מהנדסת העיר אלעד הראל וסמנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל חיים שולמן.

שיח פתוח לצעירים עם ראש העיר וראשי המינהל בעירייה
דוברות עיריית עכו

בתחילת המפגש הציג ראש העיר את החזון העירוני ואת האג'נדה אותה הוא מוביל ולאחר מכן התייחסו המנהלים לחידושים ולהתפתחויות כל אחד בתחום בו הוא עוסק.  בהמשך הערב התקיים שיח פתוח בו שאלו הצעירים שאלות ייחודיות בתחומים שמעניינים אותם וקיבלו תשובות ישירות מראש העיר ומאנשי המקצוע.

ראש העיר הדגיש, כי בעשור האחרון עברה העיר עכו מהפכה בכל תחומי החיים והעירייה עושה הכל על מנת לשפר את איכות החיים של התושבים. "מרכז הצעירים הוקם עבורכם ואתם מוזמנים להגיע לכאן ולהסתייע במלגות לימודים, ייעוץ והכוונה", אמר לנקרי.

בסיום הערב הביעו הצעירים את הערכתם ושביעות רצונם מהמפגש וממדיניות השיח הפתוח עם התושב שמובילה עיריית עכו.

שיח פתוח לצעירים עם ראש העיר וראשי המינהל בעירייה
דוברות עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here