שיקום מבנים

שיקום מבנים נעשה למבנים פרטיים, מסחריים, ציבוריים ואחרים. הוא נדרש מסיבות מגוונות וכאשר עולה הצורך בכך. את העבודות מבצעות חברות שבידן אישורים מתאימים. הן מעסיקות בעלי מקצוע מגוונים. קבוצת "אלימלך בינוי" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

שיקום מבנים – מעלה ערכם

שיקום מבנים נעשה בצורה מקצועיות ועם גימור משולם. העבודות המתבצעות מגוונות. במידה ויש צורך בהריסה או בבנייה הרי שהן חייבות לכלול תוכניות הנערכות על ידי מהנדס קונסטרוקציה. גם הפיקוח על העבודות יהיה על ידי גורם בעל הסמכה הנדסית. הסיבות לכך הן, כמובן, בטיחותיות. עבודות אלו נעשות, בין היתר, עקב ליקויי בטיחות. כך, בטון מתפורר וחשוף, אריחים חיצוניים בגובה שעלולים לנשור למטה ועוד. בעיות אחרות הן איטום לקוי בגלל חדירת מים מגגות וקירות. אחת מהסיבות הנפוצות היא הרצון בהתחדשות של בעלי הנכס. העבודות כוללות משימות מגוונות. כך שיקום בטון כולל הברזל המזוין שבו. במקרים אלו מנקים אותו ובעת הצורך מחליפים חלקי ברזל שאינם תקניים. אחרות הן הנחת יריעות ביטומניות על גגות, או מריחת זפת. כמו כן, התזת או מריחת חומרי איטום על קירות חיצוניים ועוד. עבודות שגרתיות הן טיח, צביעה, התקנת אריחים, בריקים וחיפויי קיר אחרים, ריצוף שבילים, כניסות ומבואות ועוד.

אלמנטים מטופלים

אלמנטים מטופלים הם גדרות, שבילים, חניות מקורות, דלתות כניסה ללובי, קירות, מעקות, ארונות חשמל ועוד. בנוסף, תיקון וחידוש מערכות אינסטלציה, חשמל, תקשורת ועוד. בין היתר התקנת גופי תאורה חדשים על קירות ולצידי שבילים ועוד. השיפוץ מעלה רבות את ערך הנכס. הקבלן דואג לספק את החומר השחור כמו: מלט, טיט, חול, צנרת, חומרי איטום ועוד וכן, לפיגומים לעבודה בגובה. כל הפרויקט מתבצע תוך כדי נקיטת אמצעי בטיחות מרביים ועם פיקוח צמוד.

שירות מקבוצה ידועה

קבוצת "אלימלך בינוי" עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, שימוש בחומרים תקניים, עמידה בלוח זמנים, גימור מושלם מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום. ברשותם תשתית מעולה אותה ישמחו להעמיד לטובת כל לקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here