ניצולי שואה, מסע לעולם היהודי בפועל
צילום: אלבום פרטי

יוזמה מרגשת וייחודית, מסע עליה לעיר הנצח של העם היהודי,  בירת ישראל, ירושלים, לחמישים ניצולי שואה מנוף הגליל. הגרעין התורני-ציוני העניקו לכל ניצול שואה שי אישי תחת הכותרת: "צדקה תציל ממוות", כמחווה להישרדות בימי הסופה והסער, כספי צדקה לחלק לעניי ירושלים.

חמישים נשים וגברים ניצולי שואה, דיירי הדיור הציבורי של חברת 'עמידר החדשה', יצאו ביום שני לטיול מרגש, מסע בעיר שעושה את כל ישראל אחים, ירושלים, בירת העם היהודי.

ניצולי שואה, מסע לעולם היהודי בפועל
צילום: אלבום פרטי

על האירוע המרגש מספרת מרים גרינהויז, מנהלת מועדון 'הצריף' בנוף הגליל: "החלטנו להעלות את חמישים ניצולי השואה לירושלים, להכיר את ההיסטוריה היהודית לא רק מקריאה ולימוד, אלא בעיניים ממש, לחוש את האווירה, את הקדושה, את המיוחדות של העיר. ניצולי השואה גם נהנו  מסיור "במעלית הזמן", זוהי יוזמה מבורכת של חברת 'עמידר החדשה' והגרעין התורני-ציוני בנוף הגליל".

כתבנו מציין כי בגרעין התורני ציוני בחרו להעניק שי אישי לכל ניצול שואה, עשרה מטבעות לחלוקת צדקה בתחנות השונות בהם יפגשו בעניי ירושלים, תחת הכותרת "צדקה תציל ממוות". לאחר ששרדו את ימי הסופה והסער בימי השואה. "אנחנו מחבקים את ניצולי השואה ומחזקים אותם" אמר צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני.

ניצולי שואה, מסע לעולם היהודי בפועל
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here