שכונת אנשי כוחות הביטחון בעכו תיקרא על שם נשיא המדינה שמעון פרס ז
צילום: דוברות עיריית עכו

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "לשמעון פרס ז"ל הייתה חיבה מיוחדת לעיר עכו ובמסגרת תפקידו כשר לפיתוח הנגב והגליל הוא פעל לקידומה של הקמת שכונה צבאית. זו השכונה שעם השנים הלכה והתרחבה ונוספו לה ב"ה יחידות דיור גם של אנשי המשטרה, וזה כבוד וגאווה לעיר ולתושביה ששמו של הנשיא יונצח דווקא בשכונה זו".

במעמד בני משפחת פרס, ראש העיר עכו שמעון לנקרי, הגברת רעיה שטראוס-בן דרור ואורחים נוספים ייערך ביום ראשון, 12 בינואר 2020 טקס למתן שם לשכונת אנשי כוחות הביטחון בעיר בשם "נאות פרס" על שמו של נשיאה התשיעי וראש הממשלה השמיני של מדינת ישראל, שמעון פרס ז"ל.

ועדת השמות העירונית דנה בנושא, זאת לאחר שמנכ"לית מרכז פרס לשלום ולחדשנות, אפרת דובדבני פנתה לראש העיר שמעון לנקרי בבקשה להנציח את זכרו של הנשיא בעכו.

"העיר עכו היתה קרובה מאוד ללבו של שמעון פרס ז"ל, והוא דאג לבקר בעיר ואף היתה לו הזכות ליזום הקמת השכונה למשרתי כוחות הביטחון בעיר", כתבה דודבדני בפנייתה לראש העיר.

מליאת מועצת העיר שדנה בנושא אישרה את הבקשה להנצחת שמו של נשיא המדינה לשעבר שפעל רבות למען העיר עכו.

שכונת אנשי כוחות הביטחון כוללת 230 יחידות דיור צמודות קרקע של פרויקט המגורים שלב א' וב' של אנשי הקבע וכן פרויקט המגורים של אנשי המשטרה.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר, כי לשמעון פרס ז"ל הייתה חיבה מיוחדת לעיר עכו ובמסגרת תפקידו כשר לפיתוח הנגב והגליל הוא פעל לקידומה של הקמת שכונה צבאית. "זו השכונה שעם השנים הלכה והתרחבה ונוספו לה ב"ה יחידות דיור גם של אנשי המשטרה", אמר לנקרי, "וזה כבוד וגאווה לעיר ולתושביה ששמו של הנשיא יונצח דווקא בשכונה זו".

שכונת אנשי כוחות הביטחון בעכו תיקרא על שם נשיא המדינה שמעון פרס ז"ל
צילום: דוברות עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here