שלוש כיתה א'
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

מור, דור ותאיר ממן הן שלישיית אחיות מקסימות ממגדל העמק ששלושתן החלו היום את לימודיהן בכיתה א' והפכו כבר ביום הראשון ללימודים לאטרקציה.

היום הראשון ללימודים הוא מרגש עבור כל הילדים וההורים ובייחוד אלה לילדים העולים לכיתה א'. עבור אורטל ביטון ממגדל העמק ההתרגשות השבוע הייתה משולשת כיוון שהיא העלתה את שלושת בנותיה שנולדו באותו יום לכיתה א' בבית הספר "יגאל אלון" בעיר.

רגע לפני תחילת הלימודים חזרה האם הנרגשת אחורה בזמן ליום שבו ילדה את שלישיית בנותיה וסיפרה: "זה היה יום מרגש מאוד. ההיריון היה טבעי שהחל בתאומים הפך לשלישייה והסתיים בלידה של שלישיית פגיות שכל אחת מהן שקלה קילו בלבד בממוצע".

שלישיית הקטנטנות האלה צמחו לתפארת ולקראת העלייה לכיתה א' לימדה אותן האם כבר למדו לקרוא ולכתוב. בנוסף, דאגה האם לשלושה ילקוטים, ספרים, מחברות, כלי כתיבה וקלמרים תואמים כדי שהבנות ייפתחו את שנת הלימודים הראשונה שלהן בצורה הטובה ביותר. ואכן, היום הגיע היום הגדול לו חיכו שלישיית הבנות המקסימות כאשר הגיעו לכיתתן בבית הספר "יגאל אלון" והפכו מהר מאוד לאטרקציה של תלמידי כיתה א' הנרגשים.

מנהלת בית הספר, עינת וקנין, סיפרה: "לצד שלישיית הבנות המתוקה ילמדו השנה בכיתה א' שלנו גם שני זוגות תאומים. השלישייה, התאומים ושאר התלמידים שיעלו לכיתה א' יזכו לקבל חום, אהבה וחינוך מצוין כמו כל התלמידים שילמדו בבית הספר".

שלוש כיתה א'
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
שלוש כיתה א'
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
שלוש כיתה א'
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here