ד"ר שמחון ציינה, כי בחרה לפתוח את שנת הלימודים בסיור בבתי הספר דווקא בעיר עכו  ואמרה: "העיר עכו עברה בשנים האחרונות מהפכה אדירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום החינוך. יש בעכו מערכת חינוך מצויינת"

 

כ-10,000 תלמידים מעכו פתחו אתמול ב

שנת הלימודים בעכו נפתחה
דוברות עיריית עכו
שנת הלימודים בעכו נפתחה
דוברות עיריית עכו
שנת הלימודים בעכו נפתחה
דוברות עיריית עכו
שנת הלימודים בעכו נפתחה
דוברות עיריית עכו

בוקר (א') את שנת הלימודים תשע"ט במוסדות החינוך בעיר.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי ביקר בבתי הספר היסודיים בעיר כשהוא מלווה במנהלת משרד החינוך במחוז צפון, ד"ר אורנה שמחון, ראשת מנהל החינוך בעירייה, אורית אסייג, מפקחת המחוז, חנה זינו ומזכיר הסתדרות המורים, דוד מזוז.

ראש העיר ומנהלת המחוז בירכו את התלמידים לרגל השנה החדשה ואיחלו להם הצלחה בלימודיהם.

במהלך טקסי קבלת כיתות א' הפתיעה מנהלת המחוז, ד"ר שמחון  כשהודיעה שמשרד החינוך שוקד יחד עם עיריית עכו על הקמת בית ספר תיכון על אזורי לאמנויות בשנים הקרובות.

ד"ר שמחון ציינה, כי בחרה לפתוח את שנת הלימודים בסיור בבתי הספר דווקא בעיר עכו  ואמרה: "העיר עכו עברה בשנים האחרונות מהפכה אדירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום החינוך. יש בעכו מערכת חינוך מצויינת".

במהלך הביקור, ראש העיר אף התכבד בקביעת מזוזה בבית הספר החרדי לבנות "בית יעקב".

במסגרת היערכות העירייה לקראת פתיחת שנת הלימודים בוצעו בחודשי הקיץ עבודות נרחבות ושיפוצי קיץ במוסדות החינוך בעיר בהיקף של כ-13 מיליון ₪. מדובר בעבודות שבוצעו בסיוע משרד החינוך, מפעל הפיס ומשרד הפנים. השיפוצים כללו עבודות הנגשה בבתי הספר בהיקף של כמיליון וחצי שקלים, התאמת כיתות שמע לילדים כבדי שמיעה בהיקף של כ-250 אלף ₪, פיתוח חצרות והצללות בגני הילדים בהיקף של כשני מיליון ₪, שיפור תנאי למידה בבתי ספר בהיקף של 840 אלף ₪,  מיחשוב שלושה בתי ספר בהיקף של 230 אלף ₪, צביעה ועבודות פיתוח. כמו כן, נערכים שיפוצים מקיפים במספר בתי ספר בעיר. בנוסף, שיפוצי הקיץ כללו בין השאר רכישת עזרים רפואיים לגנים טיפוליים וכן הקמת חדר גרייה בגן ניצן, טיפול בליקויי בטיחות, עבודות חשמל, הצטיידות גנים ובתי ספר ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here