שתית זלמן שניאור מוביל בחיפה
קרדיט שתית

בשנים האחרונות העיר חיפה תופסת תאוצה ומתפתחת בקצב תוך פיתוח התיירות, מרכזי הבילוי, הקניונים ועוד. ככל שחיפה מתפתחת יותר כך היא הוא הופכת למבוקשת מבחינת מגורים. המיקום של חיפה, הנמצאת בדיוק באמצע, נוח מאוד בשל קרבתה לצפון, לתל אביב, וכך גם אנשים שרוצים לעבוד בתל אביב או בפריפריה בעפולה, יכולים להתגורר בחיפה ולנסוע לעבודה מבלי לעמוד זמן רב בדרכים, זאת בשל תשתית הכבישים שהתפתחה לה באזור. כתוצאה מביקוש המגורים הנרחב בחיפה, וכתוצאה מכך שהביקוש עולה על ההיצע, ישנה בעיר תנופת בניה בלתי ניתנת לעצירה ובתוכה גם פרויקט התחדשות עירונית. בין החברות הבונות בעיר, זו חברת שתית המובילה בתחומה, עם שני פרויקטים ייחודים ברחוב זלמן שניאור 27-29, ו 35-25. מדובר בשני פרויקטים הממוקמים בשכונת רמות רמז לא רחוק  מהאוניברסיטה, הטכניון ומנהרות הכרמל.

שתית זלמן שניאור – פרויקט לכל המשפחה

לא מעט זוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפחות ותיקות, בוחרות בימים אלו להשתקע בעיר ומגיעות מכל קצוות המדינה ולא בכדי. איכות החיים שמציעה חיפה, הקרבה לים, שלל האטרקציות והבילויים, מושכים אליהם מגוון משפחות. פרויקט שתית זלמן שניאור הנמצא בשווק ממש בימים אלו, הוא אחד מהפרויקטים הנחשבים והמבוקשים בחיפה. מיקומו הייחודי של הפרויקט מאפשר לתושבים לחיות ברמת חיים איכותית שקטה ונוחה בפינה ירוקה, ועם כל זאת להיות במרכז העניינים עם נגישות לצירי תנועה מרכזיים ואף מהירים. בשתית זלמן שניאור, חשבו על מפרט דירות מושלם עבור כל משפחה, וכיום מוצאות למכירה מבחר דירות בוטיק מ 2 ועד 5 חדרים שכל בניין מושקע בעיצובו ובנוחות, עם דגש על מבנה בעיצוב ארכיטקטוני אורבני שובה עין. 

שתית זלמן שניאור – כל הטוב והנוחות בדירה אחת

בפרויקט שתית זלמן שניאור, המחשבה היתה על כל מה שצריך כדי ליהנות מחוויית מגורים ייחודית ונוחה ומתחושת בית ישראלי אמיתי. החללים הפנימיים בכל דירה, יוצרות תחושה של יוקרה ופרקטיות גם יחד. בכל 43 הדירות המוצעות למכירה, הכנה למיזוג מיני מרכזי, חשמל תלת פאזי, רשתות בחלונות, דוד שמש, שיש קיסר במטבח, ריצוף גרניט פורצלן, ואף ריצוף נגד החלקה בחדרי האמבטיה ועוד. 

חברת שתית

היא חברה מובילה בתחומה, ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים שלה היא רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001, ובכך ניתן לראות כי החברה עומדת בסטנדרטים המחמירים בקיימים בתחום. מוזמנים להכנס לאתר החברה ולצפות בדירות למכירה בחיפה והסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here