קרדיט - Canva

תאונות דרכים שבהן מעורבים אופנועים וכלי רכב דו גלגליים נחשבות לחמורות יותר ורובן מסתיימות בתוצאות קשות ביותר. הפציעות נחשבות קשות יותר ככל שאתם צעירים וסיכויי השיקום שלכם שנחשבים לטובים נפגעים במידה רבה עקב חומרת הפציעה. במקרים כאלה מומלץ לא לוותר על הפיצויים המלאים שלוקחים בחשבון את ההשלכות לעתיד ואת המגבלות שלכם בשנים הקרובות. את המשא ומתן בשמכם צריך לנהל עורך דין תאונת אופנוע שמנוסה בתחום זה והוא לא יוותר על כל ההתחשבות במה שעלול להתגלות בעוד שנים כתוצאה מהתאונה כשיחמיר מצבכם ולא תוכלו יותר לעבוד כמו פעם. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין מטפלים בנפגעי תאונות דרכים ויודעים היטב מה קורה כאשר נפגעים תאונות אופנוע לא לוקחים בחשבון את כל ההשלכות לעתיד ולכן הם מטפלים בזה למענם.

פציעה מחייבת פיצויים

תאונות דרכים הן עדיין הסיבה העיקרית לכך שיש כל כך הרבה פציעות ופגיעות שמשביתות אנשים צעירים וגורמות להן נכות בדרגות חומרה שונות. פציעה כזאת היא אמנם קשה לכל הדעות בכל גיל, אולם כאשר אתם צעירים וכל החיים לפניכם ואתם סובלים מנכות ומגבלות שמונעות מכם לבצע פעולות מסוימות כפי שהתרגלתן אליהו זו בוודאי אינה גזירה שצריך להשלים עם ההשלכות שלה. הפגיעה היא לא רק נפשית כי אם בכל הקשור ליכולת ההשתכרות שלכם ומידת ההנאה שלכם מפעילות שגרתית שאינכם יכולים ליהנות ממנה עוד. עורך דין תאונות קשות שמייצג אתכם מנהל את התיק בעזרת כל התיעוד הנדרש ומנחה אתכם כיצד לפעול ולאסוף הוכחות לכל מה שיכול לסייע לכם בהוכחת הטענה שלכם כשאתם מתקשים להשתקם מהתאונה וזקוקים לפיצויים שיבטאו את הפגיעה המתמשכת הזאת בכם.

הולכי הרגל שנפגעים מרוכבי אופניים

בשנים האחרונות רוכבי אופניים חשמליים וקורקינטים ממונעים שנוסעים על מדרכות גרמו לאין ספור תאונות קשות שבהן נפגעו הולכי רגל, רבים מהם מבוגרים שהתוצאות הקשות של התאונה גרמו כמעט למותם. אי האכיפה בתחום זה מחייב גם הגשת תביעות על רקע זה על ידי עורך דין תאונות אופניים חשמליים שפועל בשמכם ומשיג את הפיצויים הגבוהים ביותר למענכם. הפציעות הקשות של נפגעים האופניים החשמליים אמנם לא תמיד יצליחו להשיב לכם את הבריאות והחיים שלכם לפני הפציעה, אבל לפחות תוכלו להישען עליהם על מנת להתפרנס ולממן את הטיפולים הרבים שנדרשים כתוצאה מכך. גוהר את גוהר – משרד עורכי דין מייצגים לקוחות רבים שנפגעו בתאונות כאלה על מנת לסייע להם לקבל פיצוי מלא על כל פגיעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here