קרדיט: CANVA

תיקון גגות רעפים בצפון נעשה מסיבות שונות ועקב בעיות נפוצות. הוא יכול להיעשות למספר בודד של רעפים או לאזור נרחב הכולל גם הקמת תשתית חדשה. הוא נעשה עבור כל סוגי הרעפים הקיימים. את העבודה מבצע אדם בודד או צוות על פי חומרת הבעיה ומהות התיקון. חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

תיקון גגות רעפים בצפון – מקצועי ויסודי

תיקון גגות רעפים בצפון נעשה בצורה יסודית כדי לפתור היטב את הבעיה שנוצרה. גג רעפים הינו יפה ומשתלב היטב בסביבה. צריך לומר, כי יש צורך להתקין אותם בצורה מושלמת ועל פי התקנים המקובלים כדי שיחזיקו מעמד לאורך זמן. עם זאת, עלולות להיווצר מספר  בעיות על גגות רעפים. ביניהן קלות ואחרות מורכבות. כך בגלל בלאי, חבלות, תאונות, נזקי מים ונזקים אחרים. אל מתחת גג רעפים שאינו אטום דיו יכולים לחדור מים שעלולים לגרום לריקבון תשתית העץ עליו מונחים הרעפים. המים חודרים בגלל רעפים שבורים, איטום שאיננו תקין ועוד. מבחינים במספר סוגי תיקוני גגות רעפים. התיקון הקל ביותר הוא החלפת רעפים שבורים או סדוקים למניעת נזילות לגג מתחת. תיקון יסודי יותר הינו תיקון של תשתית קורות העץ עליהם מונחים הרעפים. חלקם או כולם קורסים, ואז יש צורך לבנותם מחדש. לעיתים, יש צורך לבנות את התשתית החדשה עם שיפועים חדים יותר מהקיימים. במקרה כזה מגביהים את כל הקונסטרוקציה עם קורות עץ חדשות.

תיקון בימים יבשים

כדאי לציין, כי עדיף לבצע את עבודות התיקון בעונה היבשה או בימי חורף בעת הפוגה ממושכת מגשמים. במקרים רבים, לא ניתן לבצע עבודות תיקון יסודיות בעונה הרטובה אלא תיקונים הכרחיים שנועדו למתן פתרונות למצבי חירום.

שירות מחברה ידועה

חברת "פרגו סולטאן" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מתן פתרונות מעולים לכל מצב, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here