קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

מגדל העמק: טקסים אישיים התקיימו בבתי המשפחות, עמדת זיכרון להנצחת החלל הוצבה בכל בית יחד עם שני תלמידים ומתנדב תושב העיר

בעקבות מגבלות ה"קורונה", מעבר לקיום טקס בשידור חי, החליטו ברשות על על קיום טקסים אישיים בכל בית משפחה שכולה באמצעות הקמת עמדת זיכרון בכל בית להנצחת החלל. העמדה כללה הצבת דגל מדינת ישראל, שולחן עם תמונת החלל, נר זיכרון, ושני תלמידים משכבת י"ב ומתנדב מהקהילה.
בערב יום הזיכרון, המתנדבים ותלמידי בית הספר הגיעו לבתי המשפחות, שמעו את סיפור מורשת הקרב של החלל, ראו תמונות ולמדו את ההיסטוריה הביוגרפית של החלל. בשעת הטקס המתנדבים יצאו לפתח הבית, הרימו את דגל ישראל ואת תמונת החלל ועמדו ביחד עם המשפחה בשעת הצפירה. המיזם נערך בשיתוף האגף לשירותים חברתיים היחידה להתנדבות, בית יד לבנים, המכינה הישראלית ובית הספר "אורט רוגוזין".
ארמונד מלכה, יו"ר ועד המשפחות השכולות במגדל העמק אמר: "בשם המשפחות השכולות מבקש להודות לכל אלו שלקחו חלק במחווה המרגשת. תודה על המעטפת, ההתייחסות ותשומת הלב שניתנה למשפחות . מרגש לראות את השילוב של התלמידים העומדים להתגייס לצה"ל לצד המשפחות שאבדו את יקירם במערכות ישראל".
אתי שושני שפרלינג מנהלת "יד לבנים" אמרה: "מדובר בפרויקט ערכי ומרגש. המיזם מאפשר שתופי פעולה עם תלמידים מתנדבים ובנות המכינה הקדם צבאית. אנחנו מחבקים ועוטפים באהבה את המשפחות השכולות בערב הזיכרון הכבד מנשוא".
אילנה פרץ עייש הוסיפה: "אני רוצה להודות לכל השותפים שלקחו חלק במיזם החשוב והמרגש. יוזמה שמחזקת את הקשר הבין דורי בין בני הנוער למשפחות השכולות, מנציחה את הנופלים, מקנה לבני הנוער ולמתנדבים הבוגרים ערכים של מורשת קרב, קהילתיות, נתינה ורגישות חברתית".
מלי אליגוב ראש מינהל החינוך סיכמה: "מדובר בפרויקט ערכי. אני גאה בבוגרים שלנו ובמתנדבי העיר. ישר כח לכל העוסקים במלאכה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here