תלמידי מעלות שמחים לקראת החופש הגדול
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר היסודיים ייצאו ביום שלישי לחופש הגדול ויצטרפו לתלמידי חט"ב והתיכונים שיצאו בתחילת השבוע. לילדים ובני הנוער ממתינות עשרות פעילויות וקייטנות בחופש הגדול.

11,169 ילדי גנים ותלמידי בתי הספר בעפולה יוצאים לחופש הגדול. ראשונים לצאת לחופש הם תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים שיצאו לחופשת הקיץ ביום ראשון השבוע ואליהם יצטרפו ביום שלישי הקרוב 3,177 ילדי גנים ו-3,712 תלמידי כלל בתי הספר היסודיים הן בזרם הממלכתי, בממלכתי-דתי ובחרדי. יש לציין כי ילדי הגנים התקשורתיים וילדי חנ"מ יסיימו את הלימודים בתאריך מאוחר יותר בהתאם להחלטת משרד החינוך שתפורסם בהמשך.

ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ד' לא ישבו הרבה זמן בבית ומיד לאחר צאתם לחופשת הקיץ  יצאו לדרך הקייטנות העירוניות השונות עם פעילות מעשירה, תכנים איכותיים ובעלות מוזלת. ילדי הגנים ייהנו מקייטנה של "הגן של החופש הגדול" שמציעה מגוון של מסלולים כאשר הארוכה ביותר תימשך עד אמצע אוגוסט. עבור תלמידי בתי הספר מציעה עיריית עפולה את "בית הספר של החופש הגדול" לכיתות א'-ד' שיתקיים בין התאריכים 1.7-6.8.

במקביל, ייהנו הילדים משרשרת אירועי קיץ הכוללים אירועים לכל המשפחה שיתקיימו במוקדים ובשכונות ברחבי העיר. בין האירועים הצפויים אפשר לציין פעילויות ב'מדרחוב', סדנאות יצירה ופעילות בפארק העירוני ובמתנסים של רשת "שחקים", הצגות תאטרון ועוד. גם בני הנוער לא יקופחו וייהנו מאירועי 'לילות לבנים' המיועדים עבורם, שחייה לילית, מסיבות בריכה, במה פתוחה ללהקות נוער, טורנירים של ספורט, ערב למתגייסים ועוד. בנוסף, יתקיימו עשרות פעילויות לכל המשפחה כגון קבלות שבת בפארק העירוני, פעילויות ספורט, פסטיבל בירה ועוד כאשר קיום כלל האירועים מותנה בהנחיות משרד הבריאות.

ראש העיר אבי אלקבץ בירך את התלמידים בחופשה נעימה ובטוחה ואמר: "אני מזמין את ילדי העיר והוריהם להגיע וליהנות מהפעילויות שהכנו עבורכם הקיץ בהתאם להנחיות ולמגבלות. שמרו על עצמכם, הישמעו להנחיות משרד הבריאות וניפגש בשנת הלימודים הבאה".

תלמידי מעלות שמחים לקראת החופש הגדול
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here