קרדיט - Canva

לאורך כל ההסטוריה שוקולד לקח חלק מרכזי בעיצוב התרבות האנושית. כבר בימים של הקדמונים בדרום אמריקה, נהנו בני השבטים לאכול את פולי עץ הקקאו, אשר משמש כבסיס ליצירה של שוקולד. מחקרים מוכיחים כי יש קשר בין הפרשה של הורמונים במוח המופרשים גם בזמן ההתאהבות וכאשר אנחנו חווים אושר. שוקולד הוא חומר גלם מופלא. אנחנו יכולים לשחק איתו בכל כך הרבה צורות, אנחנו יכולים להפוך אותו לממתק מיוחד אשר יהפוך כל רגע קטן לרגע משמעותי. בין אם אתם רוצים להזמין מארז פרלינים מושלם ובין אם אתם רוצים להצטרף לסדנה להכנת שוקולד. כזו שתוציא מכם את הצדדים היצירתיים שלכם ותאפשר לכם להתענג מהטעם המשכר של שוקולד מיוחד, כזה אותו ייצרתם בעצמכם.

מה הופך שוקולד נחשק בעיני רבים

לכולנו יש העדפות ומאכלים אותם אנחנו אוהבים לאכול. עם זאת, הרי שלא כל צלחת עם קציצות בטעם של בית, נותנת תחושה כמו של מארז פרלינים ארוז היטב. לאורך כל ההסטוריה בני האדם חוו צריכה של שוקולד בתור חוויה רב חושית. דווקא משום שמדובר על מאכל עשוי חומרי גלם עדינים, כאלו שלא תמיד היה קל כל כך למצוא בקלות, הצריכה של שוקולד באירופה, צפון אמריקה ובהמשך בשאר רחבי העולם, נחשבה לרגע של עונג ושיכרון חושים. מארז פרלינים מעוצב הוא כמובן לא רק טעים אלא גם שובה את העין. מארז כזה יכול להיות מתנה מושלמת עבור יום האהבה, ליום הולדת או אפילו שלכם לעצמכם. סתם ככה כי מתחשק לכם להתפנק.

להפיק יום של כיף לכל חברי הצוות

כאמור, סדנאות שוקולד הן מסוג הדברים שאף אחד לא יכול הרשות לעצמו לפספס. במהלך סדנת שוקולד לקבוצות תלמדו על רזי השוקולד, אבל יותר מהכל, תלמדו להכין אותו בעצמכם. זה לא רק ריח השוקולד הנפלא הנישא באוויר, זו לא רק ההזדמנות להביע את היצירתיות שלכם באמצעות יצירה של שוקולד נפלא ונימוח. אלא, מדובר על חוויה רב חושית, אשר משאירה בכל המשתתפים טעם של עוד, תרתי משמע. דווקא בעידן בו נדמע לפעמים כאילו כולנו כבר ראינו ושמענו הכל, סדנת שוקולד לקבוצות היא הזדמנות מצויינת להתגבש וליצור חלומות משותפים.

אנחנו כאן כדי להציע לכם את הטוב ביותר

את 'מוקאיה' הקים השוקולטייר עודד מקסימוב, בניסיון להביא את סודות השוקולד לחך הישראלי. בחנות מייצרים שוקולד נפלא בעבודת יד ומקיימים סדנאות מעוררות השראה, כאשר המרכז הוא יצירה בשוקולד. לפרטים נוספים, אנחנו כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here