קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק


לאחר 20 שנות פעילות והתנדבות פרש דותן מתפקידו בטקס מצומצם במעמד ראש עיריית מגדל העמק ומנכ"לית אגודת "ניצן"

ראש העיר, אלי ברדה, ומנכ"לית אגודת "ניצן", ד"ר מלי דנינו, חברת מועצת העיר אלגריה בן קסוס, היו"ר החדש ברוך זוארץ ואנשי סניף מגדל העמק של אגודת "ניצן" נפרדו מאבי דותן ששימש כיו"ר הועד המנהל מיום הקמתו לפני 20 שנים.
ראש העיר הודה לדותן על פעילותו לקידומם של התלמידים בעיר, וציין את חשיבות תרומתם של מתנדבים כמוהו לקהילה. מנכ"לית אגודת "ניצן" הוסיפה אף היא את ברכתה לדותן על תרומתו רבת השנים, וציינה את ההתפתחות שעבר הסניף בזכות פעילותו.
ד"ר דנינו תיארה בפני ראש העיר ושאר הנוכחים חלק מהתוכניות הייחודיות שפיתחה האגודה ופועלות ברחבי הארץ. היא הזמינה את מערכת החינוך העירונית להשתמש במענים אלה, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. יו"ר הועד המנהל הנכנס, ברוך זוארץ, הודה אף הוא לקודמו בתפקיד והבטיח להמשיך לפעול לפיתוח הסניף למען תלמידי מגדל העמק. הוא הודה לראש העיר ולמנכ"ל העירייה, שלום זוזוט, על עזרתם ועל שיתוף הפעולה. לסיום אבי דותן עצמו בירך את הנוכחים, הביע את בטחונו בחשיבות פעילותו של הסניף ואיחל הצלחה לממשיכי דרכו.
המפגש החגיגי התקיים במרפ"ד העירוני בהשתתפות חברי הועד המנהל, ביניהם חברת מועצת העיר אלגריה בן קסוס. את הערב הינחו מנהלת הסניף, רונית גל, והמאבחנת הדידקטית הוותיקה חני עזרן. מיכאל גרבר התנדב להנעים את הערב בקטעי נגינה בגיטרה. אגודת "ניצן" מובילה באבחון ובטיפול בילדים ובוגרים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז. סניף מגדל העמק פועל גם בימים אלה, בכפוף להנחיות "התו הסגול". ליצירת קשר: 050-8818901.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here