צילום: חגי לוין, איגוד ערים

איגוד ערים כינרת, אירח את אירוע הדגל של התנועה הקיבוצית- הרפסודיה המסורתית, שהתקיימה בהשתתפות כ-3,500 בני נוער מ-200 קיבוצים שונים ברחבי הארץ. המארגנים נעזרו בצוות הימי של המכללה לאתגר ובשיתוף חברת דוגל.

אלפי בני הנוער, תלמידי כיתות י' עד י"ב, שהתארחו בחוף חוקוק צפון של האיגוד בארבעה מחזורים שונים, שקדו במשך שלושה ימים על בניית הרפסודות בכוחות עצמם, בעזרת מסנדות, חביות, חבלים, תורן ומפרש, ואילו ביום השלישי של הפעילות שטו על הרפסודות אל העבר השני של האגם הלאומי.
במסגרת המחזור הרביעי, התקיים משט של 32 רפסודות, בהשתתפות כ-800 בני נוער, אשר נחתו מדרום לחוף גולן של איגוד ערים כינרת, בליווי פקחי יחידת הפיקוח והאכיפה של האיגוד, אשר דאגו לבטיחותם של משתתפי המשט וקהל הנופשים.

בנוסף לבניית רפסודות והמשט עצמו, התקיימו בערבים תחרויות ספורט וחוגי דיון בנושאים אקטואליים. על אף החום הכבד עברה הרפסודיה ללא אירועים חריגים, לשמחת המארגנים.

דנה בכר, מנהלת איגוד ערים כינרת: "אירוח הרפסודיה של התנועה הקיבוצית בחוף חוקוק צפון, במהלך חופשת הקיץ, נהיה למסורת שאיגוד ערים כינרת גאה להיות חלק ממנה. אנו שמחים לארח את בני ובנות הנוער, ולהעניק להם חוויה חינוכית משמעותית ומעשירה, בד בבד עם בילויים בחופי הכינרת".

לפרטים נוספים – תקשורות יעל שביט – 04-6930530

צילום: חגי לוין, איגוד ערים

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here