ילנה בחברת מנכ"לית המכללה מרב וחברותיה לעבודה אריאלה ורונית | צילום: טליה אבי נכדו

בטקס מרגש ורב רושם נפרדו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ממנהלת המכינה , ילנה מלמד אשר פרשה לגמלאות. ילנה פרשה באופן רשמי כבר לפני כשנה , ברם, בשל מגפת הקורונה והמגבלות שהוטלו בגינה נדחתה הפרידה מילנה בחודשים אחדים. מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל  ברכה בהתרגשות רבה את ילנה והדגישה כי היא חשה שפספסה את הזכות להכירה כחלק מהצוות.

בטקס מרגש ורב רושם נפרדו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ממנהלת המכינה , ילנה מלמד אשר פרשה לגמלאות. ילנה עבדה בשנותיה במכללה במגוון תחומים והאחרון כמנהלת המכינה , תפקיד בו קצרה הצלחה רבה וזכתה להערכת הסטודנטים והצוות על מסירותה והמקצועיות בהם הובילה את הסטודנטיות והסטודנטים להצלחה.

סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים במכללה , אריאלה דוייטש , העלתה על נס את מסירותה של ילנה ללמידה וקידומם של הסטודנטים , כמו כן ציינה אריאלה כי הסטודנטים והסטודנטיות ראו בילנה את האורים והתומים ביכולתם להצליח במכינה טרם התחלת לימודי ההנדסה. מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל  ברכה בהתרגשות רבה את ילנה והדגישה כי היא חשה שפספסה את הזכות להכירה כחלק מהצוות.

ילנה הנרגשת הודתה לצוות על הפרידה היפה וכן על הענקת השי המיוחד לרגל צאתה לגמלאות ואמרה: " המכללה עבורי הייתה בית , אני מרגישה שאינני עוזבת את הבית , את המשפחה היפה והמיוחדת שיש לי כאן. תודה על הזכות לחנך, ללמד , לקדם את הסטודנטיות והסטודנטים הנפלאים."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here