אשר מלמד החל המסע התעסוקתי במקצוע בו למד | צילום: באדיבות המצולם.

"במכללה היו קשובים לצרכי הסטודנטים, הלימודים היו חוויה מיוחדת"

ממפעל דגנית עין בר שבקיבוץ עינת, משתף אשר מלמד, בוגר המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, במגמת הנדסאי מכטרוניקה בתחושה המרגשת עם קבלת דיפלומה בהצטיינות. "לאורך  תקופת לימודיי במכללה גרתי בנוף הגליל, והקרבה הגאוגרפית הקלה עליי מאוד. זכיתי ללמוד אצל מיטב המרצים המקצועיים, דבר אשר סלל את דרכי לתפקיד בו אני עובד היום כמכונאי אנרגיה."

אשר מלמד בוגר מגמת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התרגש כשקיבל את הדיפלומה כשלצידה המילה החשובה, בהצטיינות. "זכיתי ללמוד במכללה ומעבר להיותה קרובה לביתי בנוף הגליל, זכיתי בצוות מרצים מצוין, אכפתי ומשקיע, צוות שתמיד היה במקום כדי להעניק לסטודנטים תמיכה."

אשר, כיום תושב נווה צוף- חלמיש, נשוי באושר ואב אוהב לבת בכורה, עובד כטכנאי אנרגיה במפעל דגנית עין בר בקיבוץ עינת. "אין לי ספק שההחלטה ללמוד במכללה, ההשקעה בלימודים הם המפתח להצלחה מקצועית שלי, לפני כחדשיים התחלתי בעבודה חדשה, אני מאמין ובטוח שזוהי רק ההתחלה במסע העתידי שלי בתחום התעסוקתי."

אשר מלמד מתאר את תקופת לימודיו במכללה ועבודתו כמתרגל לסטודנטים הצעירים כ"חוויה מיוחדת". "תקופת הלימודים נצרבת בתודעה ובזיכרון שלי כחוויה מיוחדת, עם רכז מגמה אכפתי, דוחף, מקדם, פאבל סידרוביץ ולצידו צוות מרצים המהדהד את רוח רכז המגמה."

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל ברכה את אשר מלמד על הצטיינותו ואמרה: "אשר הוא דוגמה טובה לבוגר אשר המכללה הייתה לו למקום של למידה ותרגול מתוך שאיפה למצוינות. הלימודים המורכבים והמאתגרים יחד עם צוות מרצים מקצועי מעניקים את החוויה המיוחדת עליה מדבר אשר מלמד".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here