סימה , דמותה ה אצילית כבר חסרה צילום: אלבום פרטי

"סימה היתה אדם שכולו טוב, אדיבה ומסורה לעבודתה "

סימה זייד מנהלת המחשוב במכללה הטכנולוגית הוכרעה במהלך השבת האחרונה והשיבה נשמתה לבוראה.

סימה עבדה במשך עשרים ושבע שנים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל כמנהלת מערך המחשוב . תחילת דרכה במכללה היה כסטודנטית במגמת תעשיה וניהול, ומיד השתלבה בצוות העובדים בתחום המחשוב עד לימים אלה.  הבשורה הקשה על פטירתה בטרם עת הכתה את צוות המכללה בכאב גדול.

בית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל שרוי בעצב עמוק, מנהלת המחשוב במכללה בכמעט שלושת העשורים האחרונים, סימה זייד נפטרה בטרם עת  ונטמנה היום בבית העלמין במקום מגוריה כפר תבור.

אריאלה דוייטש, סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים ציינה את מסירותה לעבודה לאורך השנים, " במקצועיות רבה תפעלה את מערך המחשוב במכללה לתפארת, תמיד עם חיוך על הפנים, בנועם ובאצילות. גם בימים הקשים תמיד שידרה אופטימיות. סימה ממש תחסר לנו".

מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל ספדה אף היא לסימה ואמרה: "לצערי בזמן הקצר שאני בתפקיד, ונוכח העבודה מרחוק בימי הסגר, לא זכיתי להכיר את סימה באופן אישי. מהמעט שנחשפתי אליו, פגשתי אישה מיוחדת, עם אחריות ומסירות גבוהה לתפקידה ולעבודתה במכללה. זכינו בכך שבנה המקסים דוד הצטרף לאמו בעבודת המחשוב במכללה, די להביט בדוד ולהבין באיזה בית גידול מצוין, חם ואוהב הוא צמח. הצוות במכללה נוצר וזוכר את סימה באהבה רבה. במשך השבוע האחרון קיווינו וייחלנו לנס, אך לצערנו זה לא קרה. ליבנו עם דוד, אחיו אליאל והבעל מיכאל. "

בהלוויה אשר התקיימה במתכונת מגבלות הקורונה השתתף נציג המכללה אשר הניח זר פרחים לזכרה, ובזיכרון כל צוות המכללה והסטודנטים סימה תישאר לעד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here