משלוחי מנות
דוברות עיריית מגדל העמק

מרגש. 10 בנות מצווה מתוכנית "בת המצווה" של המרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים הפתיעו השבוע את עובדי הניקיון בעיר וחילקו להם משלוחי מנות לרגל חג הפורים

יוזמה מרגשת במגדל העמק. השבוע חילקו 10 בנות מצווה יחד עם אימותיהן משלוחי מנות לעובדי הניקיון בעיר לרגל חג הפורים. "לפני כחודש חשבנו על תכנית לפורים, אחת האימהות העבירה סדנת קינוחים לבנות והחלטנו להפתיע עם קינוחי כוסות את עובדי הניקיון של העיר. מדובר בעבודה לא קלה בקור המקפיא ובחום הלוהט, הם עובדים ללא הפסקה, והחלטנו להעניק להם משלוח מנות שיחמם להם את הלב", אמרה אודליה אפק רכזת מעורבות חברתית.

השבוע בזמן שעובדי הניקיון עסוקים בעבודתם הגיעו בנות המצווה לכל חלקי העיר והפתיעו את עובדי הניקיון. "הם מאוד שמחו לראות אותנו ולקבל את משלוח המנות, צירפנו להם גם פתקי תודה על העבודה הנהדרת שהם עושים. מגיע להם", כך סיכמה אפק.
ראש העיר אלי ברדה ברך על היוזמה ואמר: "אני גאה בבנות המצווה שמגלות רגישות חברתית לאנשים היקרים שעומלים ועובדים על מנת שלכולנו תהייה סביבה נקייה. בנות המצווה ואימותיהן קיבלו כלים לחיים בתוכנית שמוביל מרכז הון אנושי צעירים ומשמח לראות שהם בחרו להחזיר בעשייה ערכית חברתית".

משלוחי מנות
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here