קרדיט: עמידר

 

עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון בשיתוף מתנ"ס 'נווה נחל', ובסיוע המחלקה לשירותים חברתיים, אולפנת בית שאן וגרעין צמרת  – העניקו השבוע עשרות ערכות יצירה ופנאי לילדים מקהילת בני המנשה בעיר. בתוך כך, חולקו ערכות פנאי לגיל הרך, משחקי קופסא וחשיבה לבני הנוער וזאת כדי לתת מענה מותאם על פי קבוצות הגיל ובמטרה להנעים את זמנם של הילדים בבית בתקופת הסגר. גם למבוגרים הוענק שי צנוע לחג.

 

מזל איובי, מנהלת קשרי קהילה בעמידר מחוז צפון הוסיפה כי: "בדיוק בעת הזאת, של סגר ותקופה מורכבת אותה כולנו חווים, היה לנו חשוב לחלק את ערכות הפנאי לילדים ואני בטוחה כי הם ומשפחותיהם יפיקו מהערכות הנאה רבה. נמשיך לפעול לרווחת קהילת הדיור הציבורי בעיר – מאחלת לכולם חג סוכות שמח".

קרדיט: עמידר

אליה אמסלם רכז זהות ישראלית הפועל מטעם מתנ"ס בית שאן שהוביל את הפרויקט סיפר: "מטרת הפרויקט הינה להעניק אפשרויות פנאי איכותי למשפחות בני המנשה בעיר, תוך בניית גשרים חברתיים אל הקהילה ויצירת דיאלוג שיסייע בהשתלבותם המיטבית בעיר ובחברה הישראלית".

 

טלי אורן מנהלת מתנ"ס נווה הנחל סיכמה: "בימים אלה, שאין אפשרות להתקהלות, פעילות  מתנ"ס נווה הנחל מתקיימת מתחת לפני השטח. אנו פועלים לחיזוק החוסן הקהילתי והמשפחתי, נמצאים בקשר טלפוני רציף עם הדיירים ובסנכרון מלא עם המחלקה לשירותים חברתיים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here