צילום דוברות המועצה

בימים אלה, המועצה המקומית קרית טבעון בשיתוף עם משרד הדתות ובעזרת עבודת גיוס משאבים נרחבת, החלו העבודות לבניית מקווה נשים בקרית חרושת.
לדברי ראש המועצה עידו גרינבלום בפרויקט החשוב הזה הרשות הייתה צריכה להתמודד עם הרבה מכשולים ובעיות הנדסיות מורכבות. רק לאחר שלכל אלה נמצא פתרון, ניתן היה לצאת לדרך עם הפרויקט. "אני שמח שהצלחנו להתגבר על כל הבעיות" אמר, "וגאה שבקרוב יינתן מענה לצורך חשוב של תושבות ותושבים רבים ביישוב, שפנו אלינו בנושא".
עלות בנית המקווה, שגודלו כ- 80 מ"ר, מוערכת בשני מיליון שקלים כאשר רוב הכסף לפרויקט גויס כאמור ממשרדי ממשלה ומתרומות. המקווה החדש יכלול מתקנים חדישים ומפוארים, הוא יהיה נגיש לבעלי מוגבלויות ויכלול את כל האלמנטים הנדרשים בנוגע לבטיחות.

צילום דוברות המועצה

עידו גרינבלום: "אני רוצה להודות למשרד הדתות ולתורמים על הסיוע, לחברי הנהלת המועצה שעזרו לקדם את הפרויקט ולצוות המנהל ההנדסי שהשקיע שעות רבות של עבודה מאומצת לטובת הפרויקט".
חבר הנהלה ויו"ר ועדת דת ומורשת שחר אטיאס: "ברוך השם, לאחר 6 שנים של עיכובים ואתגרים תכנונים, סוף סוף יוצאת לדרך בניית מקווה הנשים המהודר בקריית חרושת לרווחת תושבי שכונת קריית חרושת וקריית טבעון כולה.
מעודד לראות שבבניית המקווה חברו יחד משרדי הממשלה המועצה המקומית ותושבי קריית טבעון במאמץ ובמימון משותף כדי לתת מענה אמיתי לקיום החיים היהודיים בשכונת קריית חרושת ובטבעון כולה.
אני רוצה להודות בשם הסיעה הדתית בטבעון לראש המועצה מר עידו גרינבלום ולחברי המועצה על ההקשבה לתושבים והעזרה הגדולה בקידום הפרויקט, לצוות המסור בוועדה לתכנון ובניה, למשרד לשירותי דת על המימון והליווי, לרב פינחס אלטהוייז על תרומתו הרבה לקידום המיזם וכמובן לתושבי השכונה שהוכיחו התגייסות ונחישות בקידום הפרויקט החשוב הזה. יישר כוח ובהצלחה גדולה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here