50 חיילים בני העיר מגדל העמק העתידים להשתחרר מצה
קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

כ-50 חיילים בני העיר מגדל העמק העתידים להשתחרר מצה"ל במהלך חורף 2019  סיימו לאחרונה סדנת הכנה לקראת האזרחות.  

50 חיילים בני העיר מגדל העמק העתידים להשתחרר מצה"ל במהלך חורף 2019
קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

כ-50 חיילים וחיילות ממגדל העמק שעתידים להשתחרר בחודשים הקרובים מהשירות הצבאי השתתפו בסדנת שחרור שמטרתה לכוון את הצעירים באופן נכון ומוסדר לקראת ה"יציאה לאזרחות". הסדנה התקיימה במתנ"ס העירוני ונמשכה 5 ימים במהלכם השתתפו החיילים בסדנאות בנושאי תעסוקה, השכלה גבוהה, הכשרה מקצועית ופיתוח אישי.

עיריית מגדל העמק באמצעות המרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים במגדל העמק יוזמת ומפיקה את הסדנה המתקיימת פעמיים בשנה, בחורף ובקיץ, ובהן משתתפים מאות חיילים משוחררים ממגדל העמק ואלה נערכות בשיתוף הרשות המקומית, "קרן גרוס", משרד הביטחון, צה"ל, "היחידה להכוונת חיילים משוחררים" וחברת "תורן".

רכזת חיילים משוחררים עו"ד סיוון קסלסי סיפרה: "כבר מיומי הראשון בתפקיד היה ברור לי שסדנאות הכנה לשחרור לחיילי מגדל העמק הם יעד חשוב והכרחי. אני גאה להמשיך ולהוביל מסורת של שנים הנהוגה בעיר. אשרי העיר שיודעת לכוון את חייליה למוכנות מיטבית לקראת האזרחות. אני מחכה לחיילים היקרים מיד לאחר השחרור להמשך תהליך".

ראש העיר אלי ברדה המקפיד להגיע לכל סדנה עם החיילים נעדר מהמפגש האחרון כיוון שהיה שרוי באבל על מות אחותו ז"ל, אך לא שכח לברך את המשתחררים הטריים ואמר: "אני שולח איחולי הצלחה לצעירים היקרים שלנו ומציע להם לתכנן את צעדיהם כך שיובילו אותם לרכישת השכלה גבוהה באקדמיה ובסיום לחזור לעיר כדי להשתקע בה, להקים פה את ביתם, להשפיע על העיר מבפנים ולהיות שותפים להתפתחותה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here