קרדיט: צילם ארז בן סימון

Anagal nextשל החברה לפיתוח הגליל, מכרה 60% ממניותיה לפי שווי של 20 מיליון שקלים, לחברת אברא ABRA, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע.

Anagal next בניהולה של שרון אלפסי, הממוקמת בגליל העליון, הוקמה בשנות ה-2000 והרחיבה מאז בהתמדה את נפח פעילותה ויכולותיה, באמצעות שורה של מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות בין החברות קימאיה ואלטרנטיבה והשבוע רכשה גם את פעילות חברת יישומים אפקטיביים המתמחה בתחום הטמעת מערכת Priority.

שגב ירבעם, מנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ויו"ר ענאגל anagal next: "אני מברך את כל השותפים שהיו חלק ממשא ומתן ארוך וחשוב, בו הגענו להסכמות, מול חברת אברא, לרכישת 60% ממניות ענאגל. חשוב לציין, כי במשא ומתן ניתנו דגש וחשיבות לשמירת פעילות החברה בצפון ובכך לשמור על מקור התעסוקה של העובדים המסורים, אשר גם יתרחב ויגדל, העסקה מוכיחה, כי בהחלט ניתן לפתח גם בפריפריה עסקים מצליחים ברמה בינלאומית. אנו שמחים לתרום לפיתוחו הכלכלי של האזור גם בתחום זה. אני מאחל הצלחה לענאגל בהמשך הדרך לפסגות נוספות".

קרדיט: צילום החברה לפיתוח הגליל

שי אוזון, מנכ"ל אברא  ABRAאמר: "אנו רואים בהצטרפותה של Anagal next מרכיב חשוב בהתפתחותה של אברא. ל- Anagal nextמאות לקוחות במגזרי משק מגוונים, להם נוכל להציע מגוון רחב יותר של פתרונות. החברה לפיתוח הגליל וקימאיה ימשיכו להחזיק ב-40% מהחברה ולהיות שותפות שלנו.

שרון אלפסי, מנכ"לית Anagal next אומרת: "המכירה של Anagal next לחברת אברא, היא שלב נוסף בהתפתחות של Anagal next. הבחירה של אברא להשקיע בנו, מעידה על הפוטנציאל הרב הקיים בפעילותנו, הן מההיבט הטכנולוגי והן מההיבט הגיאוגרפי. אנו מאמינים שיחד נצליח להביא ערך משמעותי הן במגוון הפתרונות ללקוחותינו והן בהגדלת אפשרויות התעסוקה בצפון".

חברת אברא ABRA רכשה לאחרונה גם את השליטה בחברתNeway Technologies  תמורת כ-56 מיליון שקל וכן איחוד עם חברת פרודוור וחברתP2C . בתחילת שנת 2021 רכשה אברא חברה נוספת בתחום הדיגיטל- הירולו טכנולוגיות (70%). בתחילת חודש מאי 2021, מימשה החברה את אופציות הרכש לרכישת יתרת מניות אורנטק ואורנביט תמורת כ- 2.2 מיליון שקל והיא מחזיקה כעת בכ-70% מחברות אלה. הכנסות אברא לרבעון הראשון של 2021 מסתכמות בכ-30 מיליון שקל.

Anagal next– קבוצת שירותיIT   ודיגיטל מובילה, המסייעת ללקוחותיה לממש את הפוטנציאל העצום של הטכנולוגיה לעולם חכם וקיים יותר. החברה מספקת שירותי ניהול נתונים ומקדמת פרויקטים טכנולוגיים ותהליכי מחשוב ודיגיטציה עבור מגוון חברות וארגונים בארץ ובעולם, בהם משרדי ממשלה, תאגידים מוניציפליים, חברות טכנולוגיה, תעשייה ומסחר.

 

לפרטים נוספים – תקשורות יעל שביט – 04-6930530

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here