Credit: pixabay

למרות מה שכולם חושבים, לכם ברור אחרי שנים רבות של ניסיונות לשקם את מערכת היחסים, שאין באמת סיכוי להמשיך לגור תחת קורת גג אחת. גירושין יכולים לעלות על השולחן וזה בסדר גמור להחליט שמפרקים את החבילה. אבל, רגע אחד לפני שאתם לוקחים החלטות קשות, מומלץ להתייעץ עם עורכת הדין הילה וינטרוב, על מנת לתכנן את הצעדים הבאים שלכם ולהבין איך אתם הולכים להתמודד עם אתגרים שונים בדרך.

לא צריך לסבול בשביל להיות משפחה

אחרי המון שנים יחדיו, יכולות לעלות בעיות ומורכבויות שונות אשר משפיעות על הזוגיות ועל הילדים שלכם לאין שיעור. לפעמים, קל מאוד לפתור את המחלוקת, אבל לפעמים האתגרים הופכים להיות פערים משמעותיים ואתם לא רואים דרך אחרת אלא לעצור את מערכת היחסים הקשה עם בן או בת הזוג ולחשב מסלול מחדש. בשלב הזה, ראוי לפנות לעזרתו של עורך דין לענייני משפחה שיעזור לכם לתכנן את תהליך הגירושים ולהתאים את הצרכים שלכם למצב בשטח בצורה הכי טובה שיש בהקדם האפשרי.

טפלו במשקעים לטובת הילדים

אם יש במערכת היחסים שלכם מעורבות של ילדים צעירים, הליך גירושין חייב להיות זהיר הרבה יותר. עו"ד משפחה שמלווה את הסכסוך שלכם, יכול לדאוג לצד המשפטי של איכות החיים של הילדים שלכם, בצורה כמעט אבסולוטית. לחילופין, האחריות היא שלכם בתור הורים לשמור על המצב הרגשי והנפשי של הילדים שלכם ולצמצם עד כמה שאפשר את ההשפעה של תהליך הגירושין על ההווה והעתיד שלהם.

פרידה על פי החוק – היא הליך מורכב

כדי להבטיח שאתם נפרדים ברוח טובה עד כמה שאפשר, צריך לשוחח בפתיחות זה מתוך רצון אמיתי לטפל בבעיות. החוק מחייב פניה להליך של יישוב סכסוך בטרם הגשת תביעות. להליך זה מומלץ לגשת רק לאחר שקיבלתם ייעוץ ועזרה של מגשרת גירושין, עוד לפני שאתם מתחילים לדון בהסכמים השונים. יכול מאוד להיות שדווקא בתוך תהליך הגישור, תהיה לכם אפשרות למצוא רגע אחד של נחת ולהבטיח שאתם פועלים לטובת האינטרסים של הילדים שלכם, אולי בפעם האחרונה בתור זוג נשוי.

הילה וינטרוב, עו"ד משפחה ומגשרת מוסמכת מתמחה במתן שירותי עריכת דין ללקוחות בתחום המשפחה והגירושין. אנו מסוגלים לספק תמיכה מקצועית אבל גם להבטיח שתהיה לכם אפשרות להילחם על הזכויות שלכם במקרה הצורך, תוך שמירה על הליך נקי ככל הניתן ועל טובת כל המעורבים במשפחה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם המשרד מוזמנים לפנות, 077-9968860.

Credit: pixabay

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here