נאיל זועבי: מקומם של מחבקי מחבלים וטרוריסטים אינו בכנסת.
צילום: אלבום פרטי

נאיל זועבי, מנהל בית ספר ואיש שלום סבור שמדינת ישראל ללא הבדלי השקפה פוליטית, מחויבת להגן על אזרחיה ממי שמחבקים ומכבדים מחבלים, טרוריסטים  ורוצחי אדם. "אל לה למדינת ישראל לאפשר מציאות מסוכנת והרסנית, מדיניות שמכניסה להיכל הדמוקרטיה, הכנסת, אנשים המחבקים את מרצחיה ושונאיה". קובע זועבי.

מנהל בית הספר ואיש השלום, נאיל זועבי מהכפר נין, קורא ברשת החברתית שלו , לממשלת ישראל שלא לאפשר כניסתם של גורמים המתחבקים עם שונאי אדם, רוצחים וטרוריסטים, לבית המחוקקים.

בעקבות דרישת ח"כים כמעט מכל גווני  הכנסת לפסול את ח"כ ד"ר היבא יזבק מלהיכנס לכנסת

בשל צילום וכיתובי תמיכה לכאורה, באסירים ביטחוניים, מחבלים רוצחי ישראלים, כתב נאיל זועבי: "למי שמתחבק עם שונאי ישראל, למי שכותב הלל ושבח על מחבלים וטרוריסטים, אין מקום בכנסת ישראל. השיח הבדלני, המפלג, השונא, הוא שיח שיש להעבירו מן העולם, אנו, ערביי ישראל, חפצי חיים מתוך כבוד והערכה, מוקיעים את מי שמחבק ומצטלם עם טרוריסטים ומחבלים מכל סוג שהוא. אל לה למדינת ישראל לאפשר מציאות מסוכנת והרסנית שכזו, מקומם של מהללי המחבלים והטרוריסטים הוא מאחורי סורג ובריח ולא בבית המחוקקים. חופש הביטוי הוא לא הפקרות, דמוקרטיה חפצת חיים חייבת להתגונן נגד התנהגויות מטרידות שכאלה" כתב זועבי.

אנשים כאלה פוגעים גם ובעיקר בערבי ישראל ובחיים המשותפים".

נאיל זועבי: מקומם של מחבקי מחבלים וטרוריסטים אינו בכנסת.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here